نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از بدقولی سرپرست سابق فدراسیون برای پرداخت پاداش مدال‌آوران جهانی، حالا كاراته‌كاها چشم به راه تحقق وعده‌ها به دست رئیس جدید هستند. خلف وعده طباطبایی اما او را از چشم كاراته‌كاها ننداخت. تا حدی كه ذبیح‌ا... پورشیب، كاپیتان تیم ملی می‌گوید‌: «متأسفانه طباطبایی به قولش برای پاداش عمل نكرد ولی این وعده فدراسیون است و تنها قول سرپرست فدراسیون نبود. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون این موضوع را نادیده نگیرد. بالاخره این تیم در رقابت‌های جهانی تاریخ‌ساز شده و باید از بچه‌ها تقدیر شود.»

به گزارش روزنامه خبرورزشی كاپیتان تیم ملی امیدوار است: «امیدوارم رئیس جدید فدراسیون با كمك وزارت ورزش و اسپانسر این كار را انجام دهد. لیاقت بچهها بالاتر از این حرفهاست و این مبالغ قولی است كه فدراسیون داده و منتظر عملی شدن آن هستیم.»

علیاصغر آسیابری، پدیده جدید كاراته، تیم ملی را لایق پاداش میداند: «تیمی كه در اتریش برای دومین بار قهرمان جهان شد تاریخسازترین تیم كاراته است و فكر میكنم این تیم لایق تقدیر باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا انگیزه برای همه آنهایی كه در این موفقیت سهیم بودند افزایش پیدا كند.»

اما امیر مهدیزاده یكی از ملیپوشان نظری متفاوتتر از بقیه كاراتهكاها دارد: «طباطبایی زمان حضورش در كاراته خیلی خوب عمل كرد و برای تیم ملی و بازیكنان ارزش و احترام بسیاری قائل بود. به جرأت میتوانم بگویم كمتر كسی را دیدهام كه اینطور برای ورزشكاران و زحمتی كه میكشند ارزش قائل شود. حالا كه این وعده عملی نشده است، نباید زحمات 14 ماهه طباطبایی را زیر سؤال ببریم.»

او امیدوار است فرجی پاداش بدهد: «احترام طباطبایی برای ملیپوشان همیشه در ذهن من میماند. به شخصه ارادت خاصی به او دارم، امیدوارم با آمدن فرجی این مسئله حل شود. بحث مالی یك بحث است و ارزش قائل شدن برای تیم ملی بحث دیگر. ملیپوشان خیلی زحمت كشیدند و امیدوارم فرجی، فرد اول فدراسیون، هوای ملیپوشان را داشته باشد. چراكه آنها برای بهترین نتایج از جان و دل مایه گذاشتند، این خواسته نامتعارفی نیست و ملیپوشان تنها میخواهند دیده شوند و برای زحماتشان ارزش قائل شوند تا خستگی اردوهای طاقتفرسا از تنشان بیرون برود.»

مهدیزاده درباره غیبتش در كاراتهوان پاریس میگوید: «خیلی دوست داشتم در این رقابتها باشم و حتی ویزای فرانسه را هم گرفتم اما به خاطر همزمانی رقابتها با تولد پسرم ترجیح دادم كنار همسرم بمانم.»

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی