۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم انصاری‌فرد به تازگی به باشگاه المپیاکوس یونان پیوسته است. بعد از این انتقال مصاحبه پائولوبنتو، سرمربی این تیم نشان داد اتفاقاتی در این انتقال افتاده است. برآیند حرف‌های او این بود که باشگاه انصاری‌فرد را جذب کرده نه شخص او.

پیغام کی روش به سرمربی انصاری فرد

به گزارش خبرورزشی، بنتو گفت انصاریفرد مهاجم سوم تیمش به حساب میآید. گویا با توجه به توافق دو باشگاه المپیاکوس و پانیانیوس انصاریفرد به آن باشگاه منتقل شد و بنتو زیاد موافق این انتقال نبود. در روزهایی که این شایعات به گوش میرسد، کارلوس کیروش در مصاحبهای، به حمایت از انصاریفرد پرداخت و این حرفهای او شاید به نوعی پیغام به بنتو دوست نزدیکش هم بود.

  کیروش در این باره گفت: «انصاریفرد بازیکن بزرگی است. جنب و جوش زیادی در زمین دارد. تکنیک خوب، قدرت و جاگیری از جمله ویژگیهای انصاریفرد است. او تمامکننده خوبی است. انتقال او به المپیاکوس کیفیت تیمی آنها را بالاتر میبرد.»  او توصیهای هم به بنتو داشت: «به خوبی جایگاه تفکر و کار گروهی را میدانم. به نظر من انصاریفرد به شرط اینکه زیاد بازی کند و امکان دیده شدنش وجود داشته باشد، میتواند تواناییهایش را نشان دهد. به خوبی عزم و جاهطلبی انصاریفرد را میشناسم. او قادر به ایستادگی و انجام تعهدهای خود است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی