نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان با مهدی رحمتی یک مشکل عدیده داشت. او توقع داشت رحمتی به مربیان تیم احترام بگذارد. همچنین توقع داشت با کنایه حرف نزند و یا به صورت عامیانه‌تر، به کسی تیکه نیندازد.

پشت پرده بازگشت رحمتی به دروازه استقلال

به گزارش خبرورزشی، بعد از جلسه منصوریان با امید ابراهیمی و خسرو حیدری، کنایههای رحمتی بیشتر شده بود و به همین خاطر سرمربی از رحمتی دلخورتر به نظر میرسید. هر بار منصوریان با نزدیکانش حرف میزد، یک جمله تکراری درباره رحمتی میگفت: «یا باید اخلاقش را درست کند و بشود همانی که من میخواهم و یا اینکه نمیتوانیم همکاری کنیم...» منصوریان این پیغام را چندین و چند بار به گوش رحمتی رسانده بود.

بعضیها میگفتند آدمی با این سن و سال نمیتواند تغییر کند. او اینطور شکل گرفته و همین باقی میماند. منصوریان اما قبول نداشت و میگفت رحمتی باید خودش را با شرایط جدید آداپته کند. این اتفاق هم خیلی زود افتاد. مهدی که احساس کرد منصوریان این بار جدیتر از هر زمان دیگری است و میتواند به همکاری او با استقلال خاتمه دهد، تلاش کرد تغییر کند. اولین تغییر، عذرخواهی از محمد خرمگاه بود. او از مربی استقلال عذرخواهی کرد؛ کاری که منصوریان را به این نتیجه رساند: «دیدید گفتم در حال تغییر است...»

رحمتی مشکلات خود را با امید ابراهیمی هم تمام کرد. مشکلات این دو از مدتی قبل شروع شد؛ اول پستی که برای امید قبل از بازی چین گذاشت و سپس دعوایی که انگار در بازی ذوبآهن با هم داشتند. راویان نقل میکنند پس از آن بازی امید در حالی که در رختکن داد و بیداد میکرد، از رفتارهای رحمتی بسیار شاکی بود. مهدی اما با دوستی دوباره با امید و همینطور کنار گذاشتن اختلافها با خسرو حیدری، نشان داد که تغییر کرده است. منصوریان هم قبل از بازی صنعتنفت با او صحبت کرد و گفت میخواهد نامش را وارد ترکیب کند. سرمربی استقلال اصرار داشت که نمیخواهد بین بزرگترهایش اختلاف باشد چراکه جوانها از آنها الگو میگیرند. به همین دلیل بود که رحمتی و خسرو در فرودگاه مشکلات خود را به طور کامل حل کردند و در هواپیما تصویری کنار امید ابراهیمی مخابره کردند. این سه نفر برای انتشار عکس اصرار داشتند و خودشان میگفتند: «حتماً این عکس را بگذارید. کسانی که باید، میفهمند چرا منتشر شده است!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی