نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو از کندی توپ‌جمع‌‌كن‌های اولدترافورد ناراضی است.

مأموريت جديد مورينيو برای توپ‌جمع‌‌كن‌ها

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ژوزه مورينيو مأموريت جديدي را براي توپجمعكنهاي كنار زمين در يونايتد تعريف كرده. آنها وظيفه دارند وقتي كه تيم در حالت حمله است به سرعت بخشيدن به بازي كمك كنند. او تعدادي از توپجمعكنها را بركنار كرده و به جاي بچههاي بنياد يونايتد به سراغ بچههاي آكادمي فوتبال رفته. يكي از مسئولان باشگاه فاش كرد: «مربي اصلاً از عملكرد توپجمعكنها راضي نبود. ميخواست عمليات ماهرانهتري را از آنها شاهد باشد به خصوص وقتي كه تيم در حال دوندگي يا حمله رو به جلو بود. حس ميكرد كه اگر بچههاي توپجمعكن از تيمهاي آكادمي انتخاب شوند تفاوتهاي ظريف بازي را درك ميكنند و ميفهمند كه در چه موقعيتهايي بايد سريع عمل كرد بنابراين در لحظات حساس به بالا رفتن سرعت مسابقه كمك خواهند كرد. البته مردم شايد در مورد اين شك داشته باشند كه وقتي حريف هم در حالت حمله هست توپجمعكنها همين ملاحظات را رعايت ميكنند يا نه.»

 

يك مسئول ديگر هم تأييد كرده كه مورينيو توپجمعكنهاي باشگاه را از زمان بازي با ليورپول عوض كرده است: «تا قبل از آن توپجمعكنها از بنياد منچستريونايتد انتخاب ميشدند اما مورينيو براي بازي با ليورپول پسرهايي را از تيمهاي آكادمي آورد. نميدانيم او براي بازيهاي بعدي چه فكري در سر دارد.»

 

مورينيو قبلاً هم در مورد توپجمعكنها دردسرساز بوده كه به جنجالهايش در چلسي مربوط ميشود. وقتي چلسي اولين بازي فصل قبل را به نيوكاسل در ماه دسامبر باخت آقاي خاص توپجمعكنهاي سنت جيمز پارك را به وقتكشي متهم كرد و گفت اتفاقاتي در بازي افتاده كه داور قادر به كنترل آنها نبوده و نميتواند توپجمعكنهايي را كه غيب ميشوند مجازات كند. يك سال بعد او از دست توپجمعكنهاي لستر عصباني بود و به خاطر شكست خوردن تيمش گفت كه توپجمعكنهاي حريف هم براي لستر سنگ تمام گذاشتند اما آنها مايه ننگ ليگ برتر هستند. مارس 2014 مورينيو به توپجمعكن كريستال پالاس در زمين اين تيم به خاطر كند بودن حركاتش گفت كه ممكن است با مشت او را بزند. البته به اين خاطر مجازات نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی