۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی سوآنزی دوباره ارزشهای خودش را نشان داد.

Lion King دوباره نعره می‌كشد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، فرناندو يورنته اسپانيايي اين بار با پيراهن سوآنزي نامش را در ليست گلزنان فوتبال اروپا ثبت ميكند. در بازي اين هفته سوآنزي مقابل ليورپول در ورزشگاه آنفيلد، يورنته اسپانيايي در 4 دقيقه دو گل براي تيمش زد. اين دو گل سرخپوشان ليورپول را به آتش كشيد و تعداد گلهاي «شير» اسپانيايي سوآنزي را در اين فصل به 8 رساند.

 

گلهايي كه يورنته در آنفيلد به ثمر رساند، اولين گلهاي او در بازيهاي خارج از خانه تيمش در ليگ برتر انگليس بود. يورنته تا اينجاي فصل سه بار موفق شده مقابل حريفان ليگ برتري دوگله شود. او دو بار مقابل ساندرلند به گل رسيد و در بازي دراماتيكي كه 5 بر 4 به پايان رسيد، دو گل از گلهاي تيمش را وارد دروازه كريستال پالاس كرد و دو بار هم مقابل ليورپول گل زد. يورنته مقابل وستهم و سيتي هم به گل رسيده تا آمار گلزنياش تا اينجاي فصل به 8 گل برسد. اين آمار به مراتب بهتر از آمار گلزني او در دو فصل اخير حضورش در تيمهاي يوونتوس و سويا بوده است.

 

او در فصل 2015-2014 و با پيراهن يوونتوس، تا اين مقطع از فصل 7 گل در رقابتهاي سري A به ثمر رسانده بود و فصل گذشته در تيم بيلبائو، 4 گل در لاليگا و 7 گل در تمامي تورنمنتها زده بود. فرناندو حالا در تيم ولزي آمار به مراتب بهتري را به نام خودش ثبت كرده.

 

يورنته در 10 هفته اخير ليگ برتر 7 گل زده و بدين ترتيب به سوآنزي كمك كرده تا بتواند در نبرد براي بقا در ليگ برتر اميدوارانه بجنگد. اين مهاجم 31 ساله اسپانيايي گويا دوباره به روزهاي اوجش بازگشته و همين باعث شده باشگاههاي بزرگي مثل چلسي به سراغ او بيايند و براي خريدش آستين بالا بزنند. يورنته بعد از فصل اول حضورش در تورين ايتاليا كه با زدن 16 گل در رقابتهاي سري A به پايان رسانده بود، هرگز نتوانسته بود اينقدر گل بزند. او دومين بازيكن اسپانيايي با بيشترين گل زده در رقابتهاي ليگ برتر است و تنها نام ديگو كاستا با 14 گل زده را بالاتر از نام خودش ميبيند. همه شواهد و قرائن حكايت از آن دارد كه Lion King (شير شاه) دوباره بازگشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی