نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که تنها چند روز از حضور حبیب کاشانی در تیم خونه به خونه می گذرد مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل مشغله کاری در شورای شهر امکان همکاری با تیم مازنی را ندارد.

کاشانی رفت، استیلی مربی خونه به خونه نمی شود

به گزارش "خبر ورزشی"، حبیب کاشانی در این باره می گوید:« از طریق آقای علی کریمی دوست خوبم و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین آقای علیمی که از دوستان مالک این باشگاه هستند پیشنهاد همکاری با تیم فوتبال خونه به خونه به عنوان مدیرعامل به بنده ارائه شد. اما با توجه به اینکه به عنوان نماینده مردم محترم تهران در شورای شهر و در ایام خاص فعالیت در فصل بودجه بندی شهرداری تهران قرار داریم و از طرفی تحصیل در مقطع دکتری هم وقت خاص خود را میطلبد، مشغولیتهای فعلیام اجازه همکاری با این باشگاه و هیچ باشگاه دیگری، حداقل تا یکسال آینده را نمیدهد. گمان میکردم حداقل به عنوان مشاور بتوانم در خدمت این مجموعه محترم باشم اما مشاوره مناسب برای یک باشگاه هم نیاز به فرصتی مناسبی برای آنالیز و پیگیری مجموعه موارد مرتبط با تیم از مسایل فنی تا پشتیبانی دارد. لذا با توجه به اینکه امکان همین میزان وقت گذاری و خروج از تهران برای رسیدگی به وظایف مربوطه هم برایم مهیا نبود در نهایت شرمنده دوستانم در این باشگاه شدم. هر چند اطمینان دارم با حضور پیشکسوتان کاربلدی چون علی کریمی، علیرضا امامیفر ، لئون استپانیان و سایر پیشکسوتان عزیز در این باشگاه، روند حرکتی تیم موفقیت آمیز خواهد بود و مردم خونگرم و شایسته مازندران شاهد صعود تیم محبوبشان خواهند بود. برای این تیم و مردم خوب مازندران آرزوی موفقیت و از حضور ایشان صمیمانه عذرخواهی میکنم.»

با رفتن حبیب کاشانی به نوعی می توان پیش بینی کرد حضور حمید استیلی در تیم خونه به خونه منتفی خواهد شد. البته در بازی امروز خونه به خونه با پارس جنوبی علیرضا امامی فر تیم را هدایت خواهد کرد. به نظر می رسد بابلی ها قصد دارند نادر دست نشان را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی