۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال که بازی رفت جام حذفی را برابر سلتا واگذار کرده امشب کار سختی برای صعود خواهد داشت.

رئال و كابوس حذف در آزمون بالايدوس

به گزارش روزنامه خبرورزشی، دو تيم رئالمادريد و سلتاويگو امشب در دور برگشت مرحله يكچهارم نهايي جامحذفي اسپانيا به مصاف هم ميروند. پس از شكست دو بر يك در ديدار رفت، اكنون رئاليها براي صعود به مرحله نيمهنهايي حداقل نيازمند زدن دو گل هستند. سرنوشت يكي از چهار تيم پاياني كوپا دلري در ورزشگاه بالايدوس مشخص خواهد شد.

 

رئالمادريد

همه چيز براي رئالمادريد خوب پيش ميرفت تا اينكه روند 40 بازي شكستناپذيري آنها به دست سويا قطع شد. درست چند روز بعد، رئالي كه از فوريه 2015 در سانتياگوبرنابئو نباخته بود، مغلوب سلتاويگو شد تا شوك دوم به تيم زينالدين زيدان وارد شود. بازي با مالاگا هم اگرچه با برتري كهكشانيها به پايان رسيد اما همه چيز به لطف گلهاي سرخيو راموس رقم خورد. با اين حال زيدان در اين يك سال اخير ثابت كرده براي بازيهاي بزرگ آماده است و نبرد با سلتاويگو يكي ديگر از اين ديدارها به حساب ميآيد. اگرچه زدن دو گل در خانه حريف گاليسيايي كار سختي به شمار ميآيد اما رئال ميتواند به اين نكته اميدوار باشد كه سلتا امسال فقط در 10 درصد بازيهايش كلينشيت داشته است. بنابراين راه براي گلزني كريستيانو رونالدو، كريم بنزما و حتي سرخيو راموس نيز باز است.

 

سلتاويگو

سلتاويگو با پيروزي دو بر يك در سانتياگوبرنابئو دست به كار بزرگي زد. آنها اگر يك گل هم دريافت كنند، ميتوانند به جمع چهار تيم پاياني جامحذفي صعود كنند. در حقيقت سلتاويگو جزو معدود تيمهاي لاليگا در اين فصل بوده كه مقابل دو غول فوتبال اسپانيا به برتري رسيده است. سلتا در ابتداي فصل با 4 گل بارسلونا را شكست داده بود و غلبه بر رئالمادريد اعتماد به نفس اين تيم را افزايش داد. اين تيم در شش بازي اخير خود پنج پيروزي كسب كرده و تنها شكست آنها به بازي اين هفته مقابل سوسيهداد برميگردد. سلتا همچنين در 80 درصد بازيهايش در لاليگا توانسته ميانگين 5/2 گل در هر مسابقه را از خود به جا گذارد. با اين وجود نميتوان منكر ضعف تيم ادواردو بريسو در خط دفاعي شد. ضعفي كه شايد در بازي برگشت نمايان و منجر به حذف سلتا شود.

 

اخبار مصدومان و محرومان

برخلاف سلتاويگو كه همه بازيكنانش را در اختيار دارد، تيم مهمان با لشكري از مصدومان روبهروست. رئالمادريد علاوه بر گرت بيل آسيب ديده بايد بدون پهپه، لوكا مودريچ و مارسلو به ميدان برود. خامس رودريگس هم كه چند هفتهاي است بنا به دلايلي به بازي گرفته نميشود تا تركيب رئال براي بازي امشب حسابي دگرگون شود.

 

جدال آخر

جدال آخر دو تيم به پنجشنبه هفته گذشته برميگردد كه كهكشانيها در سانتياگوبرنابئو با دو گل مغلوب سلتاويگو شدند.

 

نكات آماري

* دو تيم 38 بار با هم بازي كردهاند كه سهم سلتاويگو 12 و رئالمادريد 23 برد بوده است.

* رئالمادريد مجموعاً 75 گل به سلتاويگو زده و آمار تيم گاليسيايي 46 گل است.

* هر دو تيم در 5 بازي اخير خود مقابل رقبايشان توانستند گلزني كنند.

 

تركيب احتمالي

سلتاويگو: بلانكو، جاني، گوستاوو، مالو، فونتاس، نمانيا، دياز، ارناندس، سيستو، دنيل، آسپاس

رئالمادريد: ناواس، ناچو، راموس، واران، دنيلو، كروس، كاسميرو، ايسكو، واسكس، بنزما، رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی