نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز آخرین وضعیت محمد ایران‌پوریان مدافع مصدوم تراکتورسازی را تشریح کرد.

خبر بد برای قلعه نویی پیش از دیدار با پرسپولیس

پزشک تراکتور در خصوص مصدومیت محمد ایران پوریان گفته است: این بازیکن یک مصدومیت قدیمی و مزمن داشت که در دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم بیشتر شد. برای این دو بازی زانوی او را کنترل و درمان میکردیم ولی یک روز قبل از بازی با پیکان به زانوی این بازیکن ضربهای نسبتا جدی خورد و اجازه ندادیم ایرانپوریان در این مسابقه به میدان برود.
 
صادقی ادامه داده است: بعد از این اتفاق، امآرآی گرفتیم و با چند پزشک از جمله دکتر کیهانی مشورت کردیم. این مصدومیت حاد و تحریک شده است و نیاز به طی شدن مراحل درمانی دارد تا بهبود پیدا کند. ایرانپوریان قطعا دربی روز جمعه تبریز را از دست میدهد و برای بازی با پرسپولیس هم شرایط مبهمی دارد. از حالا نمیتوان گفت که او به این بازی خواهد رسید یا خیر.
 
پزشک تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که مصدومیت ایرانپوریان چقدر طول خواهد کشید گفت: نمیتوان الان به طور دقیق در این خصوص صحبت کرد. این مصدومیتها دوری 2 تا 6 هفتهای بازیکن را به همراه دارد ولی اینکه چه زمانی به بهبودی کامل برسد بستگی به زمان، بهبودی زانو، شرایط بدنی، انگیزههای متفاوت، نوع مفاصل و ... دارد. نهایت تلاشمان را انجام میدهیم تا ایرانپوریان را به شرایط بازی برسانیم ولی از حالا نمیتوان در مورد زمان بازگشت او به صورت دقیق نظر داد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی