۰
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آنچه منتقدان رونالدو مي‌گويند و در هفته‌ها و ماه‌هاي اخير شاهدش بوديم، او بايد خودش را بازسازي كرده و براي بهتر شدن بجنگد.

در جست و جوی كريس

به گزارش روزنامه خبرورزشی، كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئالمادريد لحظات سختي را پشت سر ميگذارد. دو هفته پيش و بعد از فتح توپ طلاي فرانس فوتبال و كسب جايزه بهترين فيفا، كريس در اوج بود و همه او را تحسين ميكردند اما تنها 15 روز بعد، به نظر ميرسد كه اين كريس، آن بازيكن دو هفته قبل نيست و حالا اين تعريف و تمجيدها جاي خود را به ترديد و سوتهاي انتقادي از سوي هواداران تيم مادريدي دادهاند. فوتبال همين است. اما اين داستان ثابت كرد كه بزرگترين ستارههاي دنياي ورزش هم تنها بعد از 2 بازي بد، ممكن است مورد بازخواست قرار بگيرند.

 

طبق آنچه منتقدان رونالدو ميگويند و در هفتهها و ماههاي اخير شاهدش بوديم، او بايد خودش را بازسازي كرده و براي بهتر شدن بجنگد. پس از تمام تعريف و تمجيدها و انتخاب به عنوان بهترين بازيكن فيفا و بردن چهارمين توپ طلا، كريس دچار افت چشمگيري شده است.

 

رونالدو وقتي رونالدوي پرتحرك هميشگي باشد احساس راحتي بيشتري ميكند تا اينكه بخواهد يك بازيكن شماره 9 صرف باشد كه در محوطه جريمه منتظر ميايستد تا توپي برايش ارسال شده و او گلزني كند. در اين حالت رونالدو راحت نيست و هميشه به دنبال آن ميگردد كه به سمت چپ منتقل شود. كاري كه در تمام طول عمر ورزشياش انجام داده است.

 

مشكل زماني خودش را نشان داد كه رونالدو در جستجوي هويتي تازه، از CR7 هميشگي فاصله گرفت و از قامت ستاره گلزني كه از ابتداي فصل تمام بازيكنان تيم تحسينش ميكردند دور شد.

 

در اين ميان، زيدان هم در جستجو براي يافتن رونالدويي جديد است و سعي ميكند فشار مضاعفي به ستاره پرتغالي تيمش نياورد. كريس در بازي تيمش در جامحذفي مقابل سويا بازي نكرد و حالا هم به خاطر ضربهاي كه در بازي با مالاگا به او وارد شد با مشكلاتي دست و پنجه نرم ميكند و احتمال دارد سرمربي تيم كمي بيشتر با او مدارا كند و به كريس زمان دهد تا بازي به بازي به اوج بازگشته و خودش را بازيابد.

 

البته نبايد فراموش كرد كه او رقابتهاي اين فصل را به خاطر مصدوميتي كه در فينال رقابتهاي يورو گريبانگيرش شد، ديرتر از ساير فصول آغاز كرد. آمار و ارقام حكايت از آن دارد كه رونالدو هرچه بيشتر بازي ميكند، بهتر ميشود. در اين نكته ترديدي نيست ولي حالا زيدان و اعضاي كادر فني تيم تصميم گرفتهاند كريس را در حداكثر دقايق ممكن بازي ندهند و اين را به نفع تيم و شخص او ميدانند اما اين موضوع جاي بحث دارد و احتمال دارد با واكنش تندي از سوي ستاره پرتغالي روبهرو شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی