۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصل دو هفته تار دیدار پرسپولیس – تراکتور در لیگ برتر از همین این حالا این دیدار تبدیل به مهم ترین دیدار لیگ شده است.

جنگ تمام عیار!

به گزارش خبرورزشی، با توجه به شرایط جدول ، بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، حساس ترین جدال نیم فصل دوم به نظر می رسد. دیداری که از همین حالا صحبت ها درباره آن آغاز شده است.

در طول هفته جاری تراکتوری ها با صدور بیانیه های مختلف و زیر فشار گذاشتن سازمان لیگ خواستار برگزاری عادلانه مسابقات در هفته های باقی مانده لیگ بودند. سرخ پوشان تبریزی در چند هفته گذشته بازی های شان زودتر از پرسپولیسی ها برگزار شده و نسبت به این قضیه معترض اند. در اردوی طرف مقابل، پرسپولیسی ها نیز نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند و عنوان کردند حاضر نیستند پس از تراکتور بازی کنند.

پرسپولیس و تراکتور و به خصوص سرمربیان دو تیم از ابتدای فصل رابطه خوبی با یکدیگر داشتند. حتی در زمانی که برانکو و کی روش به مشکل برخوردند امیر قلعه نویی از برانکو حمایت کرد و این دو مربی بار ها از یکدیگر تعریف و تمجید کردند. البته این رابطه از زمان شروع فصل نقل و انتقالات با انتقال عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس به تراکتور کمی شکرآب شد. چند روز بعد و با آمدن سروش رفیعی به پرسپولیس نیز اوضاع بدتر از قبل شد.

با توجه به اینکه بازی های آینده پرسپولیس بسیار دشوارتر از تراکتورسازان است، تبریزی ها امیدوارند با پیروزی در بازی بزرگ فصل در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس فاصله را با آن ها کم کنند و منتظر لغزش مدعی اول در ادامه مسیر باشند. همچنین سرخ پوشان پایتخت فرصت بسیاری خوبی دارند تا با پیروزی برابر شاگردان قلعه نویی راه خود را برای قهرمانی در این فصل هموار کنند.

با توجه به این نکات از همین حالا می توان حدس زد که حساس ترین و مهم ترین بازی نیم فصل دوم، مصاف تراکتور و پرسپولیس خواهد بود که شاید تکلیف قهرمان این فصل را نیز مشخص کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی