۰
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لحظات خوب لئو مسي در شرايطي در حال رقم خوردن است كه كريس رونالدو از روزهاي اوجش فاصله زيادي گرفته است.

شروع توفانی لئو در سال 2017 ميلادی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، «مسي هر روز و هميشه مثل مارادوناست.» به نظر ميرسد كه اين جمله خورخه والدانو بهترين جمله براي توصيف ابهت و توانايي ستاره آرژانتيني بارسلوناست. مسي هوادارانش را عادت داده تا در هر بازي يك شوي تراز اول براي آنها به نمايش بگذارد.

 

بازي اخير بارسا مقابل ايبار در ورزشگاه ايپوروئا، يكي ديگر از موقعيتهايي بود كه مسي مهارتهاي خيرهكنندهاي كه در زندگي روزمره به نمايش ميگذارد را بار ديگر به اجرا گذاشت. او در آن بازي اگرچه فقط يك گل براي تيمش زد ولي شخصيت اول نمايشي بود كه هواداراني كه شانس تماشاي زندهاش را داشتند، هرگز آن را از ياد نخواهند برد.

 

شروعي با تمام توان در سال 2017

با وجودي كه در ماههاي اخير، دست مسي از جوايز فردي كوتاه مانده اما او از مسيرش منحرف نشده است. گويي لئو سال نوي ميلادي را با باتريهاي شارژ شده آغاز كرده طوري كه در 5 ديدار از 6 بازي اخير بارسا از آغاز سال 2017 ميلادي به بعد، موفق به گلزني شده است. تنها مسابقه بارسا كه در سال 2017 برگزار شده و مسي در آن نتوانسته به گل برسد، بازي در ورزشگاه آنوئتا بود و دليل آن هم فداكارياي بود كه او در مورد نيمار انجام داد و پنالتي را به او سپرد.

 

بارسا بخش عمدهاي از موفقيتش را مديون تلاشهاي MSN است؛ البته هم سوارس و هم نيمار به خوبي ميدانند كه اگر مسي را در كنارشان نداشتند، اوضاع برايشان اينقدرها خوب پيش نميرفت. در سال جديد ميلادي، مسي دو بار ناجي تيمش شده و با گلهايي كه از روي ضربه ايستگاهي برابر اتلتيكبيلبائو و ويارئال زده، تيمش را به نتايج ارزشمندي رسانده.

 

آمار گلزني در لاليگا

لئو در 19 بازي لاليگا 15 گل زده كه براي هر بازيكني آماري خيرهكننده به نظر ميرسد ولي براي مسي شايد آمار ضعيفي باشد. مقايسه آمار اين فصل او با آمار بازههاي مشابه فصول قبل نشان ميدهد اين پنجمين آمار خوب گلزني او در سالهاي اخير بوده است. در پايان هفته نوزدهم فصل 2013-2012، مسي 28 گل براي بارسا زده بود. در پايان هفته نوزدهم فصل 2012-2011 او 22 گله بود و در هفته نوزدهم فصل 2015-2014، 19 گل به ثمر رسانده بود و در بازه زماني مشابهي در فصل 2011-2010، 18 گل زده بود و در زمان مشابه فصل2010-2009 نيز 15 گل مقابل نام مسي ديده ميشد.

 

فاصله گرفتن از كريس

لحظات خوب لئو مسي در شرايطي در حال رقم خوردن است كه كريس رونالدو از روزهاي اوجش فاصله زيادي گرفته. ستاره پرتغالي كه اخيراً چهارمين توپ طلايش را برده و جايزه فيفا را نيز مال خود كرد، در اوج آمادگي نيست و در بازي با مالاگا مشخص بود كه كريس دوران بدي را ميگذراند و اين بهترين فرصت را براي مسي جهت فاصله گرفتن از رقيب هميشگياش مهيا كرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی