نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدحسابی و عدم پرداخت به موقع مطالبات عادل شیحی، بازیكن اسبق استقلال، فیفا را بر آن داشت تا برای دومین بار استقلال را نقره‌داغ كند.

در روزهایی كه استقلال چند بازیكن خود را در لیست خروجی نیمفصل قرار داده و امیدوارانه برای جبران مافات نتایج ضعیف نیمفصل اول اقدام به خرید سرور جپاروف و آندو تیموریان كرده، تا بلكه به لطف تجربه خریدهای جدید بتواند ادامه لیگ را با موفقیت و جبران ناكامی گذشته دنبال كند، خبر محرومیت از فعالیت در پنجره زمستانی نقل و انتقالات دقیقاً در اولین تمرینی كه بازیكنان تركیب ثابت بازی در آبادان با خریدهای نیمفصل روبهرو شدند، آب سردی بود روی سر علیرضا منصوریان.

منصوریان اگرچه از جنس استقلال است اما هرگز فكر نمیكرد در باشگاهی به بزرگی استقلال و با تجربه نقرهداغ شدن چند سال گذشته، به دلیل ارسال دیرهنگام لیست به AFC و محروم شدن از حضور در بازیهای باشگاههای آسیا یك بار دیگر و در بدترین زمان ممكن به سبب كوتاهی مدیران باشگاه دچار محرومیتی اینچنینی شود. در تیمی كه منصوریان سكان هدایتش را در دست دارد، در مستطیل سبز همه چیز به ظاهر سر جای خود قرار دارد. دستیاران پرتعداد، هلیشات، دستگاه GPRS و... همه اینها نشان از تفكرات حرفهای سرمربی استقلال دارد اما خارج از مستطیل سبز مدیران استقلال انگار وظیفهای جز مصاحبه و جلسات بینتیجه همراه با صرف میوه و شیرینی ندارند. جدی نگرفتن قوانین فیفا توسط مدیران استقلال و بیتوجهی به عواقب اینگونه گافهای مدیریتی فارغ از بدنامی استقلال در فیفا، باعث دلسرد شدن دیگر اركان غیرمدیریتی باشگاه و هواداران خواهد شد. هوادارانی كه حق دارند از مدیرعامل استقلال بپرسند كی و در پی چه اتفاقی قرار است استعفا بدهید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی