۰
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن كه این روزها در بستر بیماری بسر می‌برد، همچنان اخبار استقلال را به دقت بررسی می‌كند. او درباره موضوع ممنوعیت استقلال در نقل و انتقالات از سوی فیفا به خبرورزشی گفت: «آن زمان كه داد می‌زدیم باشگاه را درست كنید تا تیم خود به خود درست شود، می‌گفتند می‌خواهند در استقلال پست بگیرند. باشگاهی كه كمیته بین‌الملل ندارد یا اگر دارد، كارایی ندارد و كمیته انضباطی‌‌اش دكوری است، بهتر از این نمی‌شود».

روشن: بوی افتضاح استقلال، آسيا را برداشت!

به گزارش روزنامه خبرورزشی روشن گفت: «آقایان فقط ایستادهاند ببینند چه كسی میمیرد تا بروند عكس بگیرند. آدم این كار نیستند و دیگر چقدر باید صبر كرد تا ضعفشان مشخص شود؟ البته منصوریان نباید به این مسائل كار داشته باشد و آنها را بهانه كند. او موظف است كارش را انجام بدهد».

او درباره انعكاس بینالمللی موضوع محرومیت استقلال در كشورهای همسایه عربی گفت: «تیمهای عربی نشستهاند سوتی ما را بگیرند، آن وقت بوی گند این افتضاح، كل آسیا را برداشته است! این افتضاح را همانهایی بهبار آوردند كه تیم را بستند. این مثلاً مدیران اگر از همین امشب كه به خانه برگشتند، فردا به باشگاه نروند، برای استقلال منفعت است. با اینكه من با فتحا...زاده هم مشكل دارم ولی باز هم مدیریت او از هر دو مدیر بعدیاش بهتر بود».

روشن در آخر گفت: «مردم نگران این تیم هستند و فعلاً هم كه تیم با این جوانها امتیاز میگیرد، منصوریان باید به جای پرداختن به مسائل مدیریتی، همه تمركزش را به بازی تیمش معطوف كند تا استقلال نتیجه بگیرد. همین الان هم 13 امتیاز از پرسپولیس عقب هستیم و كادر فنی نباید بیشتر از این امتیاز از دست بدهد. جماعت بزرگی چشمشان به نتایج این تیم است». 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی