نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شگفت‌زده‌ایم چرا حرف‌های منصوریان این‌قدر با پاسخ تند و قاطعانه مدیران اسبق باشگاه استقلال مواجه شده است. متعجبیم واقعاً!

پنجره استقلال در فضای مظلوميت!

به گزارش روزنامه خبرورزشی مگر منصوریان  چه گفته یا روی چه نكتهای تأكید كرده كه با او بد حرف میزنند؟ تأكید روی این موضوع كه مدیران استقلال باید در پرداخت بدهی كوشا میبودند و سهلانگاری نمیكردند اینقدر حرف بدی است كه دوستان را پریشان و آشفته كرده؟

اینكه استقلال 5 پرونده جدی از سوی بازیكنان طلبكار خارجی در فیفا دارد و تأكید روی این نكته كه مدیران باید به فكر پرداخت این مطالبات میبودند اینقدر جمله سنگینی است كه هضمش برای آقایان مشكل بود؟

منصوریان اگر یك حرف درست در استقلال زده باشد همین است. مدیران باشگاه استقلال در تمام این سالها فقط قرارداد بستند، یا چك شخصی دادند و مشكلات حقوقی ایجاد كردند یا باشگاه را به بازیكنان خارجی و داخلی، مقروض و بدهكار كردند.

مدیریت عموماً در هر باشگاهی باید كاركرد تسهیلكننده داشته باشد اما در استقلال با حضور مدیران، گیر و گور كارها بیشتر میشود.

ناآشنایی با قوانین ساده حقوقی و بینالمللی و قراردادهای آنچنانی با بازیكنانی كه به هیچ عنوان به درد استقلال نمیخوردند باعث شده تا فیفا پنجره نقل و انتقالات را به روی استقلال ببندد.

حالا استقلال ضرر روی ضرر برایش انباشته شده؛ چون در این گیر و دار با جپاروف و آندرانیك تیموریان قرارداد بسته است.

تكلیف قرارداد این دو بازیكن چیست؟ جپاروف و آندو را اگر فراموش كنیم هیچ وقت نمیتوانیم لیام ردی را از یاد ببریم. آنهایی كه این دروازهبان استرالیایی را به تهران آوردند، با او قرارداد بستند و هرگز هم از این بازیكن در تركیب استقلال استفاده نكردند امروز كجا هستند؟ چرا هیچ كدام جوابگو نیستند؟

همه میدانیم منصوریان به برخی واژهها علاقه دارد؛ یكی از آنها «فضا» است. مثلاً فضای فرشینگ اما این برای نخستین بار است كه میبینیم او از فضا، استفاده درستی كرده است؛ منصوریان گفته استقلال این روزها در فضای مظلومیت به سر میبرد. واقعاً چه تعبیر زیبایی؛ فضای مظلومیت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی