۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گواردیولا در منچسترسیتی اهداف بلندمدت دارد و پنج سال برای پیاده کردن آنها زمان خواسته است.

چشم‌اندازه پنج ساله پپ برای سيتی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ماجراي قرارداد جديد سه ساله پپ گوارديولا و تمديد كردن با سيتي از همين حالا هياهوي رسانهاي تازهاي را به راه انداخته است. حتي بارساييها هم از وقتي شنيدهاند كه اين مربي گفته به پايان دوران حرفهاياش نزديك شده گوش به زنگ اخبار مربوط به او هستند اما به نوشته «سان» پپ به دوستانش در سيتي گفته كه ميخواهد مدت زيادي با پروژه سيتي همكاري داشته باشد و دستكم پنج سال ديگر هم در اين تيم كار كند. او دريافته كه بازسازي اين باشگاه و رساندنش به سطح بالا از چيزي كه قبلاً فكر ميكرده بيشتر طول ميكشد اما به ادامه اين كار علاقهمند است. پپ و تيمش فعلاً در جدول در رتبه پنجم قرار دارند و از چلسي صدرنشين 12 امتياز عقب افتادهاند.

 

اوايل فصل حتي زمزمههاي بركناري پپ هم شنيده ميشد اما منابع خبري نزديك به سيتي فاش كردهاند كه او از زندگي و كار در منچستر راضي است و خانوادهاش هم با زندگي جديدشان وفق پيدا كردهاند. او معماران و برنامهريزهاي خودش را از بارسلونا به سيتي آورده تا كار طراحي داخلي آپارتماني را كه خريده انجام بدهند. پپ ميخواهد زماني سيتي را ترك كند كه اين باشگاه را كاملاً تغيير داده باشد و اين كار مستلزم همكاري بيشتر از دوران سه ساله قرارداد فعلياش است. شيخمنصور، مالك باشگاه، هم بيچون و چرا حامي او بوده و از حالا در حال برنامهريزي براي تابستان است.

 

بازيكناني مثل جو هارت، سمير نصري، ويلفريد بوني و الياكيم مانگالا از جمله كساني هستند كه اين تيم را ترك خواهند كرد. به اين ترتيب يك ميليون پوند دستمزد هفتگي در باشگاه صرفهجويي خواهد شد كه ميتواند بودجه جديدي براي به خدمت گرفتن بازيكنان تازه باشد. 7 بازيكن ديگر كه قراردادشان تمام خواهد شد مثل يحيي توره و باكاري سانيا هم از اين تيم جدا ميشوند. طولانيترين دوران مربيگري گوارديولا در يك باشگاه در بارسا بوده كه چهار سال طول كشيده. در بايرن هم او فقط سه سال مربي بود اما حالا اين حس وجود دارد كه او به سيتي به چشم خانه آيندهاش نگاه ميكند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی