نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهرام رضائیان، مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی یکی از اهداف تیم فوتبال باشگاهش را صعود به لیگ برتر دانست.

رضا ئیان : هدف ما صعود به لیگ برتر است

به گزارش "خبر ورزشی"، وی در واکنش به این سوال که در صورت صعود پارس جنوبی به لیگ برتر آیا تیم امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم را برای حضور در لیگ برتر دارد یا نه، گفت: استادیومی که ما هم اکنون در آن بازی می کنیم یکی از استادیوم های خوب کشور است که می تواند برگزار کننده بازی های لیگ برتر هم باشد. تنها مسئله مورد اهمیت در شهر جم احداث یک هتل است که در این راستا تلاش هایی در حال انجام است و به زودی هتل شهر ساخته خواهد شد.

رضا ئیان در خصوص شائبه هایی که وجود دارد مبنی بر اینکه باشگاه به حضور در دسته اول راضی است، گفت: تیم ما در اولین فصل حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خوب نتیجه گرفته و ما هر آنچه که لازم بود برای صعود به لیگ برتر انجام داده ایم. اینکه می گویند دوست نداریم به لیگ برتر صعود کنیم بنا بر هر دلیلی یک حرف غیر منطقی است. مگر می شود تیم دسته اولی صعود به لیگ برتر را دوست نداشته باشد؟

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی با حمایت قاطع از کادر فنی تیمش و هم چنین نتایج به دست آمده این نکته را متذکر شد که پارس جنوبی از نظر هزینه و بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر تیم یازدهم مسابقات این فصل از بازی ها است.

بهرام رضائیان در پایان پیرامون برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی در بوشهر که قرار است به میزبانی باشگاه پارس جنوبی انجام شود، گفت: برگزاری این بازی ها با نام پرشین کاپ قطعی شده. تیم های شرکت کننده در آن همان طور که فدراسیون فوتبال اعلام کرده است مشخص شده اند و مسئولان در بوشهر هم در تلاش هستند استادیوم را تا پیش از شروع بازی ها آماده کنند که این تلاش قابل تقدیر است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی