نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی کاپیتان منچستریونایتد اعلام کرد به دنبال مربیگری پس از بازنشستگی است.

رونی: به مربيگری هم فكر كرده‌ام

به گزارش روزنامه خبرورزشی، وين روني براي دوران بعد از فوتبالش به مربيگري هم فكر ميكند. گلزن برتر منچستريونايتد و تيم ملي انگليس كه 31 ساله است به سالهاي پاياني دوران حرفهاياش كه از 15 سال قبل آغاز شد، نزديك شده است. روني نوجوان بود كه در اورتون خودش را مطرح كرد.

 

حالا او به فكر مرحله بعدي فوتبالش است و ميخواهد از قبل براي دوران بعد از آويختن كفشهايش برنامهريزي كند. او كه 250 گل براي شياطين سرخ به ثمر رسانده و پنج عنوان قهرماني ليگ برتر را كسب كرده دوست دارد فوتبال را از كنار زمين هم تجربه كند: «البته وقتي سن آدم كمي بالا ميرود بيشتر در مورد آيندهاش فكر ميكند درست مثل وضعيت الان من و گاهي دوست دارم به اين مسائل فكر كنم. فوتبال هميشه بخش مهمي از زندگي من بوده و زماني كه بازي كردن را كنار بگذارم هم ميخواهم در همين زمينه به فعاليتم ادامه بدهم. اميدوارم كه شانس مربيگري كردن را به دست بياورم.»

 

روني شاهد موفقيت خيلي از همتيميهاي سابقش مثل جيمي كاراگر و ريو فرديناند در عرصه رسانهاي و كار به عنوان مفسر و كارشناس فوتبال بوده اما آلن استابز و حالا استيون جرارد هم رو به مربيگري آوردهاند و گري نويل خودش را سرگرم هر دوي اين كارها كرده. مطالب زيادي در مورد فشارهاي بالاي مربيگري در فوتبال كنوني كه مورد پسند بازيكنان نيست يا مسائل مالي اين شغل عنوان شده. روني هم معتقد است كه موفقيت در مربيگري فقط به علاقهمندي و ميزان اشتياق شخص مربوط ميشود: «بازيكناني كه در اين نسل بازي كردهاند آنقدر پول به دست آوردهاند كه نيازي به مربيگري كردن ندارند اما آنهايي كه با علاقه وارد اين كار ميشوند حتماً موفق خواهند بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی