۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم مدنظر باشگاه استقلال فقط یک امضا تا رسیدن به پیراهن تراکتورسازی تبریز فاصله دارد.

سوال روز| سجاد کجا و تراکتور کجا؟

به گزارش خبرورزشی، در حالی که مذاکرات زیادی انجام شده بود تا دوباره سجاد شهباززاده به استقلال برگردد و لژیونرشدن بی موقع و بی حاصل خود را جبران کند، ماجرای حکم فیفا به وجود آمد و همه چیز را خراب کرد.

استقلالی ها مجبور شدند قید شهباززاده را بزنند اما خبری عجیب در فضای فوتبال پیچید؛ سجاد در یک قدمی تراکتورسازی تبریز! حالا باشگاه سرخپوش غرب کشور می خواهد این بازیکن را در تیم خود داشته باشد و برای جذب وی فعالیت هایش را دنبال می کند.

شهباززاده که دو فصل قبل نیز در استقلال شاگرد امیر قلعه نویی بود، به احتمال بسیار زیاد راهی تراکتور می شود اما اگر این اتفاق رخ داد، در کدام منطقه برای تراکتورسازی باید بازی کند؟ در فصلی که تراکتوری ها فرزاد حاتمی، مهدی شریفی، شهرام گودرزی، امید عالیشاه و ادرلوسیانو ادینهو را در لیست خود می بینند و از سوی دیگر، هافبک های نفوذی خوبی مثل احمد نورالهی، محمد نوری و جاسم کرار را دارند، مشخص نیست شهباززاده باید کجا بازی کند؟ این  در حالی است که تراکتورسازی امسال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و فقط برای قهرمانی در لیگ برتر و سپس جام حذفی (که به فینال آن رسیده) می جنگد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی