نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسی در آستانه سی ساله شدن در اوج پختگی و آمادگی قرار دارد.

توفان مسی در آستانه سی سالگی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، اين روزها كريستيانو رونالدو و كريم بنزما، مهاجمان رئالمادريد، به خاطر آمار ضعيف گلزنيشان طي هفتهها و ماههاي اخير به باد انتقاد گرفته شدهاند اما در تيم رقيب يعني بارسلونا، ليونل مسي روزهاي خوبي را ميگذراند و توانسته روند خوب گلزنياش را حفظ كند.

 

لئو مسي در 27 ديداري كه در اين فصل براي تيمش برگزار كرده، 29 گل به ثمر رسانده. او در 7 بازي از اين 27 بازي موفق به گلزني نشده ولي در 20 بازي ديگر به گل رسيده و نقش كليدي و مهمي در كسب امتياز براي تيمش داشته.

 

ستاره آرژانتيني آبيواناريها در مقايسه با بازه زماني مشابه فصل قبل آمار گلزنياش را به مراتب افزايش داده. چراكه مسي در پايان ماه ژانويه سال 2016، تنها 21 گل براي تيمش زده بود كه آمار نه چندان مطلوبي براي او، به ويژه در مقايسه با فصول قبل از آن به شمار ميآمد اما او اين فصل توانسته اين آمار را به طرز قابل قبولي بهبود ببخشد.

 

مسي تا به اينجاي رقابتهاي اين فصل 5 بار دوگله شده و دو بار هتتريك كرده. در 9 بازي از 10 بازي اخيري كه براي بارسا انجام داده نيز به گل رسيده و 9 پاس گل هم داده و همين آمار خوب باعث شده كه با زدن 15 گل نامش را در صدر جدول گلزنان لاليگا ببيند و با زدن 10 گل هم آقاي گل فعلي ليگ قهرمانان اروپاست.

 

لئو در عين حال در طول اين فصل در زدن ضربات پنالتي هم موفق بوده و تا اينجا توانسته 100 درصد پنالتيهايش را تبديل به گل كند. به علاوه او 4 بار هم از روي ضربات ايستگاهي به گل رسيده و گلهايي تماشايي را براي تيمش به ثمر رسانده. او كه در بازيهاي اخير بارسا دو ضربه پنالتي را در اختيار نيمار قرار داده بود، در بازي پنجشنبه شب تيمش مقابل رئال سوسيهداد در جامحذفي پشت يك ضربه پنالتي قرار گرفت و آن را تبديل به گل كرد.

 

يكي ديگر از نقاط قوت مسي در طول اين فصل، ضربات ايستگاهي تماشايياش است. او در كنار كريس و ساندرو، بازيكن مالاگا، بازيكناني هستند كه در طول اين فصل لاليگا بيشترين گلها را از روي ضربات ايستگاهي به ثمر رساندهاند و هر يك سه بار از روي ضربات ايستگاهي به گل رسيدهاند. نكته جالب توجه اينجاست كه مسي گلهايش از روي ضربه ايستگاهي را در بازيهاي متوالي زده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی