۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق چلسی و منچسترسیتی میگوید همچنان به بازی کردن فکر میکند.

لمپارد: هنوز نمی‌خواهم فوتبال را كنار بگذارم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، فرانك لمپارد نميخواهد از فوتبال اعلام بازنشستگي كند و در اين ميان فاش كرده كه از باشگاههاي ليگ برتري زيادي پيشنهاد دارد.

 

ستاره سابق چلسي و هافبك سابق منچسترسيتي در استمفوردبريج جامهاي متعددي گرفته از جمله سه جام ليگ برتر، چهار جام حذفي، دو جام اتحاديه، يك جام ليگ اروپا و يك قهرماني در ليگ قهرمانان در سال 2012. او در مصاحبهاي با ديلي ميل كه توسط جيمي كاراگر، بازيكن سابق ليورپول انجام شد گفت: «بخشي از وجودم هنوز ميخواهد به فوتبال بازي كردن ادامه بدهد. گاهي نميدانم چرا فقط اين حس را دارم كه ميخواهم ادامه بدهم. نميخواهم بروم و بعد با خودم بگويم كه شايد بايد مدتي بيشتر ادامه ميدادم. در مورد اين مسئله فكر ميكنم و پيشنهاد چند باشگاه ليگ برتري را هم رد كردهام. مشكلي با چالشها ندارم اما بالاخره جايي هست كه بايد واقعيت را بپذيري و من هم نقطه ضعفهاي خودم را ميدانم. الان اواخر ژانويه هستيم و من بايد سعي كنم آمادگي كاملم را حفظ كنم تا در تيم جايگاهي داشته باشم و بتوانم تأثير خودم را بگذارم. حس نميكنم كه بتوانم به اندازه كافي در خدمت تيم باشم. ميخواهم مطمئن شوم كه تصميم درستي ميگيرم. از اينكه در 38 سالگي پيشنهادهايي دارم خوشحالم. اگر پيشنهادي دريافت كنم كه مطابق ميلم باشد كسي چه ميداند شايد قبول كردم.»

 

اگر لمپارد تيم مورد نظرش را پيدا نكند ميتواند علاقهاش را جاي ديگري دنبال كند و به سراغ مربيگري برود. اتحاديه فوتبال انگليس هم حتماً علاقهمند است كه به او فرصت مربيگري در تيمهاي جوانان را بدهد و در سالهاي اخير هميشه اين پستها را در اختيار بازيكنان مطرح انگليس قرار داده است اما به نظر ميرسد علاقه قلبي او رفتن به چلسي است هر چند كه شايد اين باشگاه به سختي بتواند جايي براي اسطوره سابقش پيدا كند: «در حالت ايدهآل بله دوست دارم به چلسي برگردم اما فكر نميكنم كه در دنياي واقعي اين اتفاق بيفتد. بايد به خودم فكر كنم. از هفته آينده براي گرفتن مدرك B مربيگريام اقدام ميكنم. اتحاديه هم در اين زمينه به من كمك خواهد كرد. ميدانم كه به جرارد هم كمك كردند. فرصتهايي هست كه ميتوان اين پروسه را به نسبت قبل كوتاهتر طي كرد. اينطوري عالي ميشود. باز هم در زمينه فوتبال كار خواهم كرد. كار رسانهاي هم يك گزينه ديگر است.»

 

چلسي حتماً از بازگشت ستاره سابقش استقبال خواهد كرد چون اين بازيكن موفقيت زيادي را در دوران طلايي اين تيم تجربه كرده و حضورش ميتواند الهامبخش نسل جوانتر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی