نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئوناردو پادووانی و رابسون جانواریو؛ علیرضا منصوریان در ابتدای فصل حساب این دو بازیکن را از سایرین جدا کرده بود چرا که طور دیگری روی این دو برزیلی حساب می کرد.

منصوریان تصورهم نمی کرد صدایش را برای این دو بازیکن بالا ببرد

به گزارش خبرورزشی، در ابتدای فصل منصوریان تصور هم نمی کرد روزی مجبور شود با لحن جدی و با زبان انگلیسی از این دو بازیکن ایراد بگیرد. منصوریان همچنین فکر می کرد پادووانی و رابسون زوج دفاعی او تا پایان فصل باشند اما عملکرد این دو مدافع مورد رضایت سرمربی استقلال قرار نگرفته است.

به مرور زمان و در طول فصل رفتار منصوریان با پادوانی و رابسون تغییر کرد و لحنش با آنها جدی تر شد چرا که اعتقاد داشت این دو بازیکن باید کار را در استقلال جدی تر بگیرند. حتی منصوریان در یکی دو مورد صدایش را هم برای این دو برزیلی بالا برد. به گفته یکی از بازیکنان استقلال منصوریان تا کنون چند بار در تمرین گروهی به شدت از رابسون انتقاد کرده بود و حتی پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان و شکست آبی پوشان در تهران صدایش را برای لئوناردو پادوانی بالا برده بود.

سرمربی استقلال ابتدای فصل فکرش را هم نمی کرد جایگاه این دو مدافع برزیلی به چنین شکلی برایش تغییر کند. در حال حاضر این دو مدافع رقیب هم شدند چرا که میثم حسینی جایگاه ثابتی در تیم منصوریان پیدا کرده و از بین رابسون و پادوانی یکی به عنوان دیگر مدافع مرکزی در ترکیب استقلال قرار می گیرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی