نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عادل فردوسی پور به واقع یکی از خوش نام ترین و صادقترین چهره هایی است که به طور جدی در عرصه فوتبال و رسانه کشور فعالیت می کند. حمایت از همکار رسانه ای مان هرچند وظیفه ما است اما این را نه از باب حمایت و رفیق بازی، که به عنوان یک دنبال کننده مسائل ورزشی و به طور خاص فوتبال می گوییم.

در مورد عادل، عادل باشیم

علیرضا جوادی

نه تنها ما، که بسیاری از مردم نیز همین عقیده را دارند. چه اینکه بارها حمایت میلیونی خود را از عادل فردوسی پور و برنامه تحت مدیریتش با ارسال پیامک نشان داده اند.

این مطلب نشان می دهد مردم مسائل را با دقت زیر نظر دارند و همان هایی که در زمان بروز مشکلات و خطاها از سوی دست اندر کاران ورزش صدای اعتراض شان بلند می شود، از عادل فردوسی پور و برنامه اش حمایت می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های فردوسی پور این است که بدون در نظر گرفتن عواقب کار، حرف مردم را صریح می زند و با جدیت آن را دنبال می کند. همین امر موجب شده تا مردم نیز پشت او بایستند و عادل نیز با اتکا به همین پشتوانه مردمی تا به امروز به پیش رانده است.

عادل فردوسی پور در ماجرای ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشانان غیور و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان یک بار دیگر حرف مردم را زد. مردمی که از منفعل و بی تفاوت بودن برخی از مسئولین به ستوه آمده اند و کوچکترین حق شان این است که اشخاصی بر مسند امور مختلف شهر و کشورشان باشند که نسبت به مشکلات و کاستی ها بی خیال نباشند. اگر توانش را دارند مشکل را حل کنند و اگر این کار از دست شان بر نمی آید جایشان را به کسی بدهند که این توانایی را داشته باشد.

عادل فردوسی پور حرف دل مردم را زد و به خاطر این کارش هم اخطار گرفت اما که کاری که باید می کرد را انجام داد. مردم این نکته را در نظر دارند و هرگز فراموش نمی کنند، حتی اگر او دیگر در این جایگاه نباشد و باید بدانیم که این انسان ها هستند که به واسطه عملکردشان مورد توجه و اقبال مردم قرار می گیرند نه پست و موقعیتی که در آن قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی