۰
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه اتلتیکومادرید جدیدتری مشتری ستاره ناراضی آرسنال است.

اتلتيكو، موقعيت جديد سانچس برای جدایی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، اتلتيكومادريد، فرصت خوبي را براي جدايي الكسيس سانچس از آرسنال در اختيار اين بازيكن قرار داده است.

 

به نوشته «سان» اين تيم اسپانيايي حاضر است دستمزد هفتگي معادل 220 هزار پوند را به او پيشنهاد بدهد كه افزايش چشمگيري نسبت به پيشنهاد كنوني 160 هزار پوندي وي در هفته دارد كه در قرارداد جديد آرسنال براي او به آن اشاره شده. مذاكرات ميان آرسنال و اين بازيكن 28 ساله مدتي است كه متوقف شده و اتلتيكو هم در اين ميان به نمايندگان سانچس علاقهشان به خريدن اين بازيكن را اعلام كردهاند.

 

به نظر ميرسد كه مقاومت آنها در مقابل منچستريونايتد كه خواهان خريدن آنتوان گريزمن در تابستان است تمام شده و حالا سانچس را به عنوان گزينهاي مناسب براي جايگزيني مهاجم فرانسوي ميبينند. مبلغ فسخ قرارداد گريزمن 86 ميليون پوند است و فروش اين بازيكن 25 ساله به اتلتيكو اين امكان مالي را خواهد داد كه 35 ميليون پوند به آرسنال براي خريدن سانچس بپردازد. از قرارداد فعلي سانچس با توپچيها 18 ماه باقي مانده است. حتي دوستان نزديك او هم اعلام كردهاند كه نميدانند برنامه اين بازيكن براي آيندهاش چيست اما اتلتيكو مطمئن است كه ميتواند او را به ورود به لاليگا وسوسه كند.

 

ونگر هنوز در مورد آينده خودش تصميم نگرفته هر چند كه سانچس مثل مسعود اوزيل تصميمگيريهايش را وابسته به حضور يا عدم حضور مربي براي فصل بعد نكرده است. سانچس اين فصل 15 گل در ليگ برتر به ثمر رسانده و هواداران اخيراً از او خواستهاند كه از تيم جدا نشود. او هفته قبل پيشنهادي از سوي سوپرليگ چين با دستمزد حدود 400 هزار پوند در هفته داشت كه آن را رد كرد چراكه ميخواهد در اروپا بماند و در سطوح بالا فوتبالش را ادامه بدهد. مديربرنامههاي سانچس اميدوار است كه توپچيها دستمزد بالاتري را به اين بازيكن پيشنهاد بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی