نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصور می‌كردیم صبر برانكو سر آمده و بابت حرف‌های اخیر دستیار پرتغالی امیر قلعه‌نویی و مدیرعامل تراكتورسازی به هم بریزد. فكر می‌كردیم مرد كروات وقتی مصاحبه‌های اخیر دست‌اندركاران تیم تبریزی را بازگو كنیم، برآشفته شود و موضع تندی علیه آنها بگیرد. تصور می‌كردیم بالاخره عصبانیت سرمربی جنتلمن پرسپولیس را هم ببینیم اما همه این افكار و تصورات پس از گفت‌وگو با برانكو به هم خورد!

برانکو: لذت بردم رامین پنالتی‌اش را چیپ زد

به گزارش روزنامه خبرورزشی مرد كروات در عین حال كه حرفهای خود را در كمال احترام و ادب زد، نشان داد یك مربی حرفهای است و تلاش میكند بدون هیاهو و جار و جنجال كارش را پیش ببرد. مصاحبه دیروز ما با برانكو ایوانكوویچ  را كه با كمك اصغر نیكسیرت گرفتیم، بخوانید كه خواندنی است.

* مجدداً تبریك میگوییم. برد شیرینی در قم كسب كردید.

ممنونم. مبارك هواداران پرسپولیس باشد. بچههای تیم خیلی زحمت كشیدند. ما نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم به خودمان آمدیم و جبران كردیم.

* اتفاقاً سؤال دوم ما هم در این خصوص است. چرا نیمه اول سردرگم بودید و مثل همیشه بازی نكردید؟

عمده دلیل آن جابهجاییهایی بود كه به دلیل غیبت 4 بازیكن اصلی خود داشتیم. برخی بازیكنان مثل پلییانسكی تازه به تركیب وارد شدند و برخی دیگر هم در پست غیر تخصصی بازی كردند و این موضوع در ابتدای مسابقه با صبا به قول شما باعث سردرگمی بچهها شد. نیمه دوم و پس از صحبتهایی كه در رختكن داشتیم، بچهها به خودشان آمدند و انصافاً عالی بازی كردند.

* از عملكرد الكسی پلییانسكی راضی بودید؟

من عادت ندارم در مورد بازیكن خاصی حرف بزنم اما الكسی پلییانسكی مثبت و منطقی بازی كرد. مثل بقیه بچهها به تمام وظایفی كه به او سپردیم، عمل كرد و راضیكننده بود.

* رامین رضاییان پنالتیزن اول شماست؟

ما پنالتیزن مشخص نكرده بودیم. رامین بعد از اعلام پنالتی رفت و توپ را برداشت و من هم دیدم شوق گلزنی دارد و گفتم بزند!

* ناراحت نشدید كه چیپ زد؟!

نه، چرا باید ناراحت بشوم؟ خوشحال هم شدم كه رامین ضربه پنالتیاش را چیپ زد. این نشاندهنده اعتماد به نفس بالای بازیكنان ماست.

* شنیدیم شما اجازه ریسك كردن به بازیكنان خودتان نمیدهید.

من همیشه به شاگردانم یك نكته را یادآوری میكنم كه در محوطه جریمه خودی یا زمین خودمان ریسك نكنند. بازیكنان پرسپولیس مجاز هستند پشت محوطه یا درون محوطه هجده قدم حریف هر كاری انجام بدهند.

* هر كاری؟!

بله، دریبل بزنند، لایی بیندازند، چیپ بزنند و خلاصه آزادی عمل كامل دارند.

* راستی آن توپی كه رامین رضاییان از دروازه پرسپولیس درآورد، گل شده بود یا نه؟

كارشناسان داوری میتوانند بهترین نظر را بدهند. قانون میگوید توپ باید به طور كامل از خط دروازه رد شده باشد تا گل محسوب شود، در غیر این صورت گل نیست. البته عرض كردم نظر كارشناسان داوری ملاك است.

* لابد مصاحبههای اخیر دستیار قلعهنویی و آجورلو مدیرعامل تراكتورسازی را شنیدید؟

(با بیمیلی) اصلاً علاقهای به صحبت در این رابطه ندارم.

* آیا فدراسیون دنبال قهرمان كردن پرسپولیس است؟

فقط همینقدر بگویم كه با حرفهای بیارزش، تمركز من و بچههایم به هم نمیخورد. اتفاقاً همین سؤالات را بعد از بازی با صبای قم هم از من پرسیدند.

* ولی جواب روشنی ندادید.

من بعد از بازی با صبا هم گفتم كارشناسان و شما روزنامهها لطفاً بروید تحقیق و آنالیز كنید، ببینید كدام تیمها از اشتباهات داوری، تأكید میكنم اشتباهات داوری بیشتر ضرر كرده یا سود بردهاند. این طوری خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

* راجع به دستهای پشت پرده حرفی ندارید؟

بنویسید دستهای پشت پرده پرسپولیس دست دعای هواداران ماست كه هر هفته برای موفقیت تیم محبوبشان به آسمان بلند میشود. دستهای پشت پرده همان طور كه محمود خوردبین گفته، ساقهای زحمتكش بازیكنان ماست كه هر هفته در تمرینات حداكثر تلاش را میكنند تا روز مسابقه بهترین عملكرد را داشته باشند.

* بالاخره تُن صدای شما بالا رفت؟!

اصلاً و ابداً! گفتم كه من و بچههایم به حرفهای بیارزش گوش نمیدهیم و با تمركز كامل كارمان را دنبال میكنیم تا به هدف بزرگی كه داریم برسیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی