نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چک اسپانسر فدراسیون فوتبال برگشت خورد تا نگرانی‌ها درباره پرداخت پول‌ها تا پایان فصل دوچندان شود. فدراسیون فوتبال پیش از شروع فصل، قراردادی دو ساله با یک اسپانسر تبلیغات محیطی امضا کرد.

چک 10 میلیاردی اسپانسر برگشت خورد

به گزارش خبرورزشی، برای سال اول آنها تعهد دادند 50 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کنند که تا اینجا 20 میلیارد تومان آن را پرداخت کردهاند. به تازگی اما اتفاقی افتاده که باعث شده فدراسیون فوتبال به شدت نگران شود. 10 میلیارد چک اسپانسر فدراسیون برگشت خورد تا مسئولان سریعاً سراغ اسپانسر بروند و جویای دلیل آن شوند.

 پس از برگزاری چند جلسه مشخص شد این اسپانسر توانایی پرداخت باقی پول را ندارد و نمیتواند به تعهداتش عمل کند. عابدینی، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال، میگوید: «متأسفانه نشد این 10 میلیارد را بگیریم. ما روش خودمان را دنبال میکنیم و به استیفای حق فوتبال میپردازیم. به روش خودمان جلو میرویم.» او در پاسخ به این سؤال که آیا شکایت میکنید؟ میگوید: «این به عهده بخش حقوقی ماست. آنها پیگیر هستند. به نظر من حضور شرکت «پردازش» در فوتبال درست نبوده است. فنآپ هم ورودش به فوتبال درست نبود.»

  فدراسیون فوتبال به اندازه مبلغ 40 میلیارد تومان از شرکت پردازش چک دارد. عابدینی میگوید: «متأسفانه این شرکت پشتش به جاهایی گرم است و انگار برایشان زیاد مهم نیست چکهایشان برگشت بخورد.» در حال حاضر باشگاهها هم پولهای معوقه نسبتاً زیادی از فدراسیون فوتبال دارند. سال گذشته اسپانسر تبلیغات محیطی پول را به طور کامل پرداخت نکرد و از سویی صدا و سیما هم یک ریال به فدراسیون نداد. امسال هم چک 10 میلیاردی برگشت خورده و این مسئله باشگاهها را به شدت نگران کرده است. آنها اعلام کردهاند پولهایشان را میخواهند و این مسئله بیش از هر زمان دیگری فدراسیون تاج را تحت فشار قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی