۰
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محرومیت استقلال توسط فیفا، بدتر از آن چیزی بود که استقلالی‌ها فکر می‌کردند و آن‌طور که از شواهد امر پیداست آبی‌پوشان پایتخت باید دست‌هایشان را به نشانه تسلیم بالا ببرند و حداقل تا پایان فصل قید آندرانیک تیموریان و جپاروف را بزنند.

نام مقصران پرونده استقلال روی میز آقای وزیر

به گزارش خبرورزشی، استقلالیها که ناامید شدهاند، راهکار دیگری را در نظر گرفتهاند، راهکاری که میتوان نام آن را فرار از واقعیت و پیدا کردن مقصران درجه دوم این ناکامی (به جز مقصران اصلی) گذاشت! این روزها در باشگاه استقلال پرونده عادل شیحی حرف اول و آخر را میزند و همه میخواهند به نوعی از این رسوایی بزرگ خلاص شوند تا از خشم و عصبانیت هواداران فرار کنند.

 مسعود معینی را یکی از عوامل محرومیت استقلالیها اعلام میکنند. در این باره یک مسئول استقلالی میگوید: «بعد از اینکه تغییراتی در هیأتمدیره استقلال به وجود آمد و عباس کردنوری رفت، از سوی هیأتمدیره مسعود معینی به عنوان فردی که امضای دوم چکها با اوست، معرفی شد. بعد از اینکه مبلغ یک میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شد، افتخاری امضای اول را کرد و بعد چک را نزد معینی بردند تا او امضای دوم را بزند اما این اتفاق رخ نداد و معینی از انجام این کار خودداری کرد اما در نهایت سازمان امور مالیاتی به دلیل بدهی، حساب این باشگاه را تخلیه کرد تا این امر به تعویق بیفتد. بخشی از این پول به شیحی تعلق داشت.

 معاونت حقوقی استقلال

علیرضا منصوریان، طی روزهای اخیر در مورد کوتاهی کمیته حقوقی باشگاه استقلال اظهار نظر کرده و مدعی است به دلیل کوتاهی، این افراد باید برکنار شوند.

محسن بزرگی در دفاع از خود، پاسخ منصوریان را داد. او میگوید: «بحث قراردادهای بازیکنان خارجی تاکنون تحت نظارت بخش حقوقی نبوده و این ماجرا به بنده ارتباطی نداشته است. من نامهای را برای آقای افتخاری نوشتهام مبنی بر اینکه قراردادهای بینالمللی، انتقال بازیکنان و دفاع از دعاوی مطروحه در ارکان قضایی فیفا کاملاً دارای جنبه حقوقی بوده و آمادگی این را داریم که آن را در دست بگیریم.»

 باشگاه استقلال معاونت بینالملل ندارد اما ماجرای عادل شیحی را مشاور بینالملل به همراه عضوی از باشگاه استقلال پیگیری میکردند، البته این موضوع زمانی شکل جدی به خود گرفت که نامه فیفا به باشگاه استقلال رسیده و محرومیت حتمی شده بود.

مشاور بینالملل در یک سال گذشته، برای استقلال بارها و بارها وقت گرفته بود، اما فیفا دیگر مهلت تعیینشده را تمدید نکرد تا کاری از دست او برنیاید، ضمن اینکه مترجم استقلال تمام نامههای فیفا را ترجمه و در اختیار مدیرعامل قرارداده بود.

 «افتخاری در این ماجرا نقشی تأثیرگذار دارد» این جملهای است که عضو هیأتمدیره استقلال بر زبان آورد: «او مدیرعامل است و باید پیگیر مسائل باشد و این اصلاً مسئله کوچکی نبود که بیتوجهی باشد. در نشست هیأتمدیره به این ماجرا ورود کرده و افتخاری باید به طور کامل گزارشی را به اطلاع ما برساند. آقای وزیر ورزش و جوانان به شدت پیگیر مسائل بوده و باید گزارشات خود را روی میز سلطانیفر قرار دهیم تا ایشان در جریان همه ماجراها قرار بگیرند.» از نگاه هواداران استقلال، مقصر ردیف اول افتخاری است و آنها به منصوریان پیام دادهاند کسی هم که از افتخاری حمایت میکند، به اندازه او مقصر است. بعد از افتخاری اما استقلالیها پندار توفیقی، معینی، بزرگی و... و... را مقصر میدانند اما مقصر خواندن آنها نمیتواند صورتمسئله را پاک کند و تقصیرات را از گردن مدیرعامل روی دوش معاون و اعضای هیأتمدیره بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی