نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان نمایش درخشان مقابل صبا بار دیگر توانایی خود را به برانکو اثبات کرد.

اعتماد به نفس بالای رامین

به گزارش خبرورزشی، در ابتدای فصل پس از جدایی طارمی و رضاییان از جمع سرخ پوشان و بازگشت عجیب و دوباره آن ها به پرسپولیس ، سرمربی کروات قرمزها برای چند هفته به این دو بازیکن بازی نداد. طارمی پس از 4 هفته دوباره به ترکیب تیم بازگشت اما وضعیت رضاییان کمی متفاوت بود. با توجه به اینکه رضاییان آماده سازی پیش از فصل را از دست داده بود و حسین ماهینی در دفاع راست قرمزها به خوبی جا افتاده بود،  حضورش در ترکیب ثابت پرسپولیس با مشکل جدی روبرو بود. رامین رضایین اما با پشتکار فوق العاده مترصد یک فرصت برای عرض اندام دوباره بود.

او در دومین بازیای که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد در هفته دهم مقابل صنعت نفت آبادان بود. رضاییان در 15 دقیقه پایانی برای پرسپولیس به میدان آمد و با یک پاس گل تماشایی به رضاییان 3 امتیاز ارزشمند را برای سرخ پوشان به ارمغان آورد.

رامین حتی بعد از درخشش در چند بازی به عنوان یار تعویضی و دادن چند پاس گل باز هم جایی ترکیب اصلی تیم نداشت. این مسئله فشار روحی زیادی را به رضاییان آورد اما او با صبوری باز هم به تمرینات خود ادامه داد.

حالا او در بازی اخیر مقابل صبای قم بار دیگر درخشید. پاس گل اول را ارسال کرد، موقعیت مسلم صبا را از روی خط دروازه بیرون کشید و در نهایت رضاییان در دقیقه 83 یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس گرفت و با اعتماد به نفس مثال زدنی با یک ضربه چیپ دروازه محسن فروزان را باز کرد. اعتماد به نفسی که هر تیمی به آن نیاز دارد و حتی باعث شد برانکو نیز به ستایش از آن بپردازد.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه بازیهای این فصل به خصوص در بازی های آسیایی پرسپولیس نیازمبرم به بازیکن بسیار خوبی با تجربه و باکلاس مثل رامین رضاییان دارد که با اعتماد به نفس بالایش در سخت ترین لحظات به یاری پرسپولیس می آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی