نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار رئال برابر سوسيه‌داد کریس رونالدو شب حاشیه‌ای را سپری کرد

پاسخ كريس به سوت‌ها: از فحش تا گل

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ديدار يكشنبه شب رئالمادريد مقابل رئال سوسيهداد اگرچه با برد رئال ميزبان به پايان رسيد اما با حاشيههاي فراواني همراه بود.

 

در دقايق مياني نيمه اول اين بازي و در شرايطي كه بازي صفر-صفر دنبال ميشد، بخش عمدهاي از هواداران حاضر در ورزشگاه سانتياگو برنابئو، به خاطر عملكرد ضعيف تيم، انتقاداتشان را شروع كردند. اين اتفاق در شرايطي رخ داد كه رئال در 5 بازي گذشتهاش تنها به يك برد دست يافته بود و دو تساوي و دو باخت و دردناكتر از اين، حذف تيم از گردونه رقابتهاي جام حذفي، خشم هواداران تيم را برانگيخته بود.

 

رئالي كه رؤياي فتح قهرماني سهگانه را در سر ميپروراند به دست سلتاويگو از گردونه رقابتهاي جامحذفي كنار رفت و نااميد به نظر ميرسد و حالا هواداران اين تيم هم شرايط مشابهي دارند.

 

بازي نااميدكننده رئال در نيمه اول اين مسابقه هواداران تيم را به شدت خشمگين كرده بود و در جريان مسابقه به نشانه انتقاد بارها و بارها براي كريس و بنزما سوت زدند.

 

در دقيقه 23 مسابقه بود كه كريس رونالدو نتوانست توپ را به خوبي كنترل كرده و آن را از دست داد. همان زمان بود كه سوتهاي انتقادي هواداران به هوا برخاست و همين سوتها باعث شد تا كريس هم از كوره دربرود. البته در همان لحظه لوكاس واسكس بلافاصله توپ را بازيابي كرد اما دوربينهاي تلويزيوني روي چهره كريستيانو رونالدو زوم كرده بودند. چهره او برافروخته و ناراحت بود و كريس زيرلب در واكنش به اين سوتها گفت: «حرا***».

 

اما داستان به اينجا ختم نشد و 7 دقيقه بعد، يك بيدقتي ديگر از كريس، باعث شد تا هواداران دوباره سوت بزنند. اين بار هم كريس با تكان دادن سر و بالا انداختن ابروهايش، در مقابل اين رفتارها واكنش نشان داد. البته قبل از اتمام نيمه اول، او پاس ارزشمندي را به كواچيچ رساند كه گل اول رئال را به همراه داشت.

 

اوضاع در نيمه دوم بازي تغيير كرد. در دقيقه 50 بود كه كريس با بهرهگيري از پاس كواچيچ، بازي را 2 بر صفر كرد و در هنگام شادي بعد از گلش، نگاه رضايتبخشي به قسمتي از سكوها كه خانوادهاش در آنجا مستقر بودند انداخت و بدين ترتيب و با اين گل تا حدودي اوضاع را آرامتر كرد.

 

آخرين باري كه كريس در لاليگا براي تيمش به گل رسيده بود در خانه سويا و از روي نقطه پنالتي بود و آخرين گل او با پيراهن تيم مادريدي چهارشنبه گذشته و در ورزشگاه بالائيدوس (درخانه سلتا) در جامحذفي از راه رسيده بود اما سيل سوتهاي انتقادي براي كريس به گونهاي بود كه انگار يك ماهي هست كه گل نزده.

 

اينطور به نظر ميرسد كه اختلاف و دلخوري ميان ستاره پرتغالي و هواداران رئال روز به روز در حال افزايش است و اين توهين باعث بيشتر شدن اين مسئله ميشود. چراكه شبكههاي راديويي و شبكههاي اجتماعي به طرز گستردهاي اين اتفاق را بازتاب دادهاند.

 

علاوه بر كريس، دانيلو و بنزما هم مخاطب اين سوتها قرار گرفتند؛ چراكه هواداران اين دو بازيكن را مقصر اصلي حذف تيم از گردونه رقابتهاي جامحذفي ميدانند. گويا هر سه اين بازيكنان در كانون توفان هستند و حتي در هنگام اعلام نام بازيكنان اصلي تيمها در ابتداي مسابقه نيز، نام آنها با سوتهاي انتقادي هواداران همراه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی