نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران در نیمه راه لیگ برتر نه تنها از خرید بازیکن جدید محروم شد بلکه با اشتباهات فاحش مدیریتی بازیکنانی را که در اختیار داشت نیز به راحتی از دست داد.

دست های خالی منصوریان

به گزارش خبرورزشی، پس از آنکه فیفا باشگاه استقلال تهران را از خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم کرد، جپاروف و آندو تیموریان نیز در بلاتکلیفی به سر می برند. استقلالی ها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نه تنها دیگر نمی توانند بازیکن جدیدی جذب کنند بلکه بازیکنان کلیدی و مهمی را که در اختیار داشتند را به راحتی از دست دادند.

استقلال در ادامه راه باید برای سهمیه لیگ قهرمانان آُسیا با رقبای خود بجنگد. اما به راحتی آرش افشین مهاجم آماده خود را به رقیب هم نام خوزستانی دادند. مدیران باشگاه به هوای آنکه جپاروف و آندو را می گیرند، رضایت نامه بختیار رحمانی را صادر کردند. میثم مجیدی آخرین بازیکنی بود که بدون جذب یار در آن پست رضایت نامه اش را از باشگاه گرفت.

از دست دادن سه بازیکن که در پست هایی که باشگاه هیچ بازیکنی را به طور قطع در اختیار نگرفته است اشتباه بزرگیست که مشخص نیست چه کسی در استقلال این اشتباه را به گردن خواهد گرفت؟

نکتهای که به حق داد هواداران استقلال را در آورده نحوه مدیریت پر اشتباه مدیران باشگاه است. روزبه چشمی که در ابتدای فصل به طور توافقی با استقلال فسخ کرد و درنیم فصل قرارداد خود را در هیئت فوتبال امضا کرد هم نمی تواند در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان برود.

حالا زمزمه هایی مبنی بر انتقال جپاروف، آندو و چشمی مهره هایی که قرار بود بازیکنان کلیدی منصوریان باشند به تیم های رقیب می رسد. در روزهایی که لیگ برتر به اوج فشردگی و حساسیت خود نزدیک می شود، دست استقلال و علیرضا منصوریان خالی ست و باید منتظر ماند و دید که کادر فنی استقلال با همین تعداد بازیکن چگونه می تواند نتیجه دلخواه هوادارانش که حداقل کسب سهمیه آسیاییست را کسب کند. با این فرض که استقلال در بازی 19 بهمن مقابل السد نتواند نتیجه دلخواهش را کسب کند و به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی