۰
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه ورزشی یونان از توافق باشگاه المپیاکوس آتن با سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش جوان ایرانی پس از جذب کریم انصاری‌فرد خبر داد.

تیم جدید عزت اللهی مشخص شد

به گزارش خبرورزشی، رسانه یونانی با انتشار تصاویر و ویدئوهای از  دیدارهای ملی سعید عزتاللهی، بازیکن جوان ایرانی مدعی شد باشگاه المپیاکوس با او به توافق رسیده است.

در ادامه این خبر آمده است: به نظر میرسد فوتبال یونان به جایگاهی مورد علاقهای فوتبالیستهای ایرانی تبدیل میشود. نمایش خوب کریم انصاریفرد و مسعود شجاعی در تیم پانیونیوس باعث شد تا راه برای حضور دیگر بازیکنان ایرانی در فوتبال یونان و توجه ویژه تیمها باز شود. چند روز قبل رسانههای ایرانی مدعی شدند باشگاه پاناتینایکوس پیشنهادی به سعید عزتاللهی ارائه داده است.

این رسانه یونانی سپس با انتشار گزارشی از دوره حضور سعید عزتاللهی در تیمهای اتلتیکو مادرید اسپانیا و روستوف روسیه با اعلام خبر اختصاصی خود مدعی توافق باشگاه المپیاکوس با سعید عزتاللهی جهت عقد قرارداد همکاری شد. قهرمان 18 فصل متوالی سوپر لیگ فوتبال یونان پیشنهاد قرارداد سه ساله را به سعید عزتاللهی داد و منتظر پاسخ نهایی او در ساعات آینده هستند. باید منتظر ماند و دید که آیا کریم انصاریفرد و سعید عزتاللهی به عنوان دو بازیکن ایرانی در سوپر لیگ یونان کنار هم قرار خواهند گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی