نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتیجه‌ای كه از بازی برفی استقلال و ماشین‌سازی در تبریز حاصل شد، همان بود كه طرفداران استقلال از ابتدای فصل انتظارش را داشتند؛ این كه تیم‌شان راحت ببرد و مقابل تیم‌های پایین جدول به بن‌بست نخورد و گرفتار اما و اگر و شاید نشود اما حتی همین نتیجه «آبی‌‌پسند» و «لیگ داغ كن» هم زیر برفی كه برگزاركنند‌گان لیگ را غافلگیر كرد و ماجرای خنده‌دار بازی با توپ سفید در زمین برفی و خط‌كشی زمین با تكنولوژی جارو(!) كمرنگ شد.

آنهایی كه تا دو سطر انتقاد در رسانهها میبینند، حرف از نیمه پر و خالی لیوان میزنند و به منتقدان میگویند عینك بدبینی را از چشم بردارید، كاش دیروز سری به فضای مجازی میزدند و طعنههای فوتبالدوستان را میدیدند. فوتبالدوستانی كه با طعنه میپرسیدند توپهای نارنجی كه برای بازی در برف است را به تیمهای آبادانی و اهوازی میدهید كه تیم تبریزی توپ رنگی برای زمستان ندارد؟!

این را كه دیگر رسانهها نپرسیدند، حرف مردم است، مردمی كه باور نمیكنند 16 دوره از عمر لیگ حرفهای گذشته باشد و باز هم رفتارهای آماتوری در فوتبال موج بزند. تلاشهای فدراسیون و سازمان لیگ برای برگزاری منظم لیگ برتر را میبینیم و بارها هم این تلاش و كوشش را تحسین كردهایم اما وقتی دم خروس آماتوری از مشت ادعای فوتبال حرفهای بیرون میزند، نمیتوانیم خودمان را به ندیدن بزنیم.

واقعاً این فوتبال حرفهای است؟ شاید بهتر باشد جواب این سؤال را به جای سازمان لیگ، از مدیران محترم پدیده بپرسیم كه الان تیمشان همزمان 2 سرمربی دارد. به هر حال پدیده هم یكی از 16 تیم حاضر در لیگ حرفای ماست!

باز هم خدا را شكر كه تا الان تیمی از لیگ برتر كنار نكشیده، باز هم جای شكرش باقی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی