۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی بسكتبال امروز آخرین مسابقه خود را در رقابت‌های غرب آسیا برگزار می‌كند. شاگردان مهران حاتمی كه بعد از دو برد متوالی مقابل سوریه، فلسطین و قبول یك باخت 65- 63 مقابل لبنان، دیروز برابر عراقی‌ها صف‌آرایی كرده بودند، در آخرین مسابقه خود برابر اردن میزبان به میدان می‌روند.

اردن آخرين حريف بسكتبال در غرب آسيا

به گزارش روزنامه خبرورزشی اردنیها كه در دوره قبلی با شكست مقابل ایران دوم شدهاند در این مسابقه انگیزه بسیاری دارند. آنها دومین میزبانی متوالی مسابقات غرب آسیا را تجربه میكنند. محمد شهیر یكی از بهترین بازیكنان اردن در این دوره به شمار میآید و خبری از زید عباس بازیكن باتجربه و دار تاكر بازیكن خارجی این تیم نیست. در هر حال این مسابقه حساسیت ویژهای برای ایران هم دارد و ملیپوشان كشورمان دوست ندارند باختی دیگر را تجربه كنند. این مسابقه ساعت 20:30 برگزار میشود و امیدوار هستیم كه تیم بتواند با نتیجه دلخواه میدان را ترك كند. روزبه ارغوان ملیپوش تیم پتروشیمی بندرامام بعد از باخت به لبنان بسیار ناراحت بود و علت باخت را یك سهلانگاری ساده میداند: «بازی ما مقابل لبنان بر اثر سهلانگارى به سود آنها تمام شد. آنها به دلیل میزبانی 2017 تیم خوبی را راهی این مسابقات كرده بودند تا از همین حالا مسیر را برای خود هموار كنند. فادی الخطیب هم به تیمشان بازگشته و این قدرت آنها را زیادتر كرده. از سویی ما هم بازی بسیار نزدیك و پایاپاىی را با آنها داشتیم ولی در كوارتر چهارم ابتدا تمركزمان به هم ریخت و اشتباهات زیادی كردیم و 10 امتیاز عقب افتادیم اما قدرت تیم ملی را همه در دو دقیقه آخر دیدند كه اختلاف را به 3 امتیاز رساندیم اما متأسفانه در دقایق آغازین وقت چهارم اشتباهاتمان زیاد بود.»

همچنین او درباره اردن هم تأكید میكند: «اردن تیم خوبی است و به دلیل میزبانی و حضور تماشاگرانش حساسیت ویژهای را برای ما به وجود میآورد. امیدوارم نتیجه بازی به نفع ما تمام شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی