نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روماریو ستاره سابق تیم ملی برزیل لاغر شده و هوادارانش را نگران کرده است.

لاغری مشکوک اسطوره فوتبال جهان

به گزار ش روزنامه خبرورزشی، اخيراً تصاويري از روماريو د سوزا فارياس، ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل، منتشر شده كه نگراني طرفداران او را به همراه داشت. در اين تصاوير روماريو خيلي لاغرتر از قبل به نظر ميرسيد و خيليها دلواپس آن بودند كه مبادا او به بيماري خاصي مبتلا شده باشد. خود روماريو بعد از ديدن واكنش پراسترس هوادارانش در شبكههاي اجتماعي ترجيح داد تا در اين باره توضيحاتي بدهد و در اين رابطه گفته: «هيچوقت شرايط سلامتيام تا اين اندازه خوب نبوده.»

 

روماريو در گفتوگو با گلوبوي برزيل گفت: «من 51 سال سن دارم و ميتوانم بگويم كه هيچوقت اينقدر خوب نبودهام. دو ماه پيش در روز 24 نوامبر به خاطر درمان چاقيام عمل جراحي انجام دادم و حالا برخلاف آنچه مردم ميگويند، كاملاً در اوج سلامت هستم.»

 

او كه در سال 1994 با تيم ملي برزيل قهرمان جام جهاني شد در ادامه توضيح داد كه هدفش از انجام اين عمل جراحي لاغرتر شدن نبوده و گفت: «اين جراحي را انجام دادم تا بتوانم بيماري ديابت نوع 2 كه از آن رنج ميبرم و در 5 ماه اخير از كنترلم خارج شده بود را تحت كنترل دربياورم. در آن بازه زماني با وجود تلاشهايي كه انجام ميشد، نتوانستم وزنم را كم كنم و اين شد كه زير تيغ جراحي رفتم.»

 

گويا روماريو به توصيه پزشكان با انجام اين عمل جراحي، معدهاش را كوچكتر كرده و بخشهايي از رودهاش را نيز جابهجا كرده تا بتواند ترشح هورمون انسولين در بدنش را افزايش دهد. خود او در ادامه صحبتهايش گفت: «وقتي كه زير تيغ جراحي رفتم، 78 يا 79 كيلو وزن داشتم. در 50 روز اول بعد از عمل 15 كيلو لاغر شدم و در 10 روز اخير كمي وزن گرفتم. من هم مثل ساير افراد براي انجام اين عمل جراحي پول پرداخت كردم. كاملاً آگاهانه تصميم به جراحي گرفتم و با خيال راحت زير تيغ رفتم. چون ميدانستم كه نتيجه خوبي ميگيرم. در رابطه با اين عمل جراحي خيلي مطالعه و با پزشكان زيادي مشورت كردم. حالا مردي هستم كه از سلامت بهتر و بيشتري بهره ميبرم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی