نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانک لمپارد سرانجام قید فوتبال بازی کردن را زد و خداحافظی کرد.

لمپارد کفش‌هایش را آویخت

فرانک لمپارد هافبک انگلیسی پیشین چلسی، پس از پایان قراردادش با تیم نیویورک سیتی به دوران بازیگری 21 ساله خود پایان داد و بازنشسته شد.

لمپارد 38 ساله که پس از ترک منچسترسیتی به نیویورک سیتی در لیگ فوتبال آمریکا (MLS) پیوسته بود، امروز (پنجشنبه) در صفحه شخصیاش در یکی از شبکههای اجتماعی تصمیم خود را برای آویزان کردن کفشهایش اعلام کرد.

او که 649 بار پیراهن چلسی را پوشیده و با 211 گل برترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب میشود، گفت: با اینکه پیشنهادهای زیادی برای ادامه دادن به دوران بازیگریام دریافت کردم، در سن 38 سالگی احساس میکنم که دیگر زمان آغاز کردن فصلی دیگر در زندگیام است. از اتحادیه فوتبال انگلیس به خاطر اینکه فرصت شرکت در کلاسهای مربیگری را برایم فراهم کرد تشکر میکنم و حالا چشم انتظار فرصتهای بعدی در خارج از زمین فوتبال هستم.

لمپارد سال 2001 از وستهام به چلسی پیوست و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در لیگ اروپا و جام خیریه انگلیس کسب کرد. این هافبک انگلیسی در موفقیت سالهای نخست مربیگری ژوزه مورینیو در لیگ برتر انگلیس نقشی کلیدی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی