۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی به خاطر اتفاقات اخیر، خود را کاملاً آماده دیدار با تراکتورسازی می‌دانند و آن‌طور که از اردوی این تیم خبر می‌رسد، پرسپولیسی‌ها دقیقه‌شماری می‌کنند تا هرچه زودتر برای این بازی، راهی میدان شوند اما پس از تمرین ظهر دیروز، نگرانی‌هایی بین بازیکنان به وجود آمد.

سورپرایز جدید برانکو در راه است

به گزارش خبرورزشی، یکی از بازیکنان در این مورد به ما گفته است: «برخی از بچهها ترسیدهاند که با وجود بازگشت مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و سیدجلال حسینی، چه کسانی باید از ترکیب بیرون بمانند.

البته علی علیپور محروم و محسن ربیعخواه مصدوم هستند اما چون رامین رضاییان عملکرد خوبی داشته، احتمالاً در ترکیب اصلی میماند و با این وضعیت باید فرشاد را از ترکیب بیرون بگذارند که این موضوع، خودش یک سورپرایز است. بچهها در رختکن و بعد از تمرین با هم حرف میزدند و میگفتند امکان اینکه برانکو، صادق محرمی را کنار بگذارد، خیلی کم است چون صادق به بازیکن محبوبش تبدیل شده، پس اگر صادق در ترکیب بماند، یا فرشاد نیمکتنشین میشود یا رامین رضاییان که البته نیمکتنشینی هر کدام از این دو بازیکن هم عجیب به نظر میرسد.»

این اتفاقات در حالی رخ میدهد که پرسپولیسیها با اضافه کردن سامان نریمانجهان و سروش رفیعی، تیم پرمهرهتری نسبت به نیمفصل اول شدهاند اما حالا مشکل جدیدی به نام «انتخاب ترکیب اصلی» به وجود آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی