۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تیمش باخت بدی مقابل صبای قم داشته است.

حسینی: شکست بدی بود

مجتبی حسینی پس از شکست تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: باخت تلخی بود. فکر میکنم تیم صبا خوب دفاع کرد و سعی داشت راههای ارتباطی ما را قطع کند. با این حال در زمانی که بازی مساوی بود، موقعیت خوبی پیدا کردیم که گل نشد.

وی ادامه داد: ما در ادامه سعی کردیم هجومیتر بازی کنیم و به گل دست پیدا کنیم. تمام تلاش ما برد در این بازی بود، چرا که تساوی به دردمان نمیخورد. تیم صبا از تنها موقعیتی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و توانست توپ را به گل تبدیل کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن در مورد داوری دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: در مورد داوری نمیتوانم نظر بدهم، اما جالب این است که این داور خیلی از بازیهای ما را سوت زده است!

حسینی در مورد اینکه چرا علی همام بعد از تعویض به رختکن رفت، خاطرنشان کرد: او به خاطر سرمای هوا به رختکن رفت و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در خصوص پرداخت مطالبات جری بنسون از سوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این مسائل مدیریتی است و اعتراض زیادی در این مورد ندارم. این مسائل در حیطه اختیاراتم نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن در پاسخ به این پرسش که «بهتر نبود ساعت برگزاری بازی به سبب سرمای زیاد تغییر میکرد؟»، گفت: بازی کردن در هوای سرد سخت است. ما تلاش کردیم ساعت برگزاری زودتر باشد، اما سازمان لیگ با درخواستمان موافقت نکرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا بهتر نیست بنسون از ابتدا در ترکیب نباشد و در نیمه دوم به میدان بیاید؟»، اظهار داشت: تمام مهاجمان تیم ما همه سعی و تلاش خود را میکنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. به هر حال هر وقت تیم میبازد این مسائل ممکن است پیش بیاید.

حسینی در پایان در خصوص بحث حضور روزبه چشمی در ذوبآهن گفت: اصلاً چنین بحثی مطرح نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی