نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرا آن‌قدرها هم پیچیده نیست. باشگاه‌های دولتی ایران با پول دولت با خارجی‌ها قرارداد می‌بندند و بعد بخشی از پول‌شان را نمی‌دهند.

 مردم میپرسند وقتی باشگاهها پول ندارند و سالی 12 ماه صدای گریه و ناله مدیران بابت بیپولی بلند است، پس چرا سالی 4 بازیكن و بعضاً چند مربی خارجی میخرند؟ به هر حال باشگاهها یا پول دارند یا ندارند. اگر دارند كه پس گریه و زاری برای چیست و اگر ندارند، چرا این همه خارجی میخرند و پولشان را هم كامل نمیدهند؟

در این چند ماه به همه ثابت شده كه فیفا مثل خودمان با همه شوخی ندارد. در ایران خیلی از كارها با یك تلفن حل میشود اما فیفا روی مدار قانون حركت میكند و به همین دلیل تا آخر ماجرا از حقوق خارجیها دفاع میكند. اگر یك ایرانی هم به كشوری برود و همین بلا را سرش بیاورند، مسلماً فیفا با همه فسادی كه دارد، از حقش دفاع میكند، میدانید چرا؟ چون مجبور است قانونی عمل كند. این اتفاقات اخیر هم خیلی میمون و مبارك است چرا كه باعث میشود مدیرانی كه با پول دولت (و البته مردم) هنرنمایی میكنند، حداقل كمی بترسند و از این پس اگر خواستند با كمك دلالها بازیكن خارجی بیاورند، پولش را بدهند. این احكام جدید فیفا چند حُسن بزرگ داشت؛ اول اینكه عیار مدیران ما را نشان داد. دوم آنكه دلالها را حداقل برای یك مدت كوتاه دپرس كرد و سوم اینكه به همه نشان داد فیفا برخلاف فوتبال ما «قانون» دارد. وقتی فیفا استقلال را محروم كرد، مدیرعامل محترم این باشگاه كه اصلاً حواسش به فوتسال نیست، گفت تا 72 ساعت آینده مشكل حل میشود اما تا امروز بیش از 400 ساعت گذشته و استقلال خوشبختانه نتوانسته از آندو و جپاروف استفاده كند. خب این چیزها اگر اسمش هنر مدیریت نیست، پس چیست؟ شما نام دیگری روی آن میگذارید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی