نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لسترسیتی و منچستریونایتد در دیداری حساس برابر هم قرار خواهند گرفت، یکی برای بقا خواهد جنگید و دیگری برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا.

بردن‌؛ دغدغه بزرگ رانيری و مورينيو

به گزارش روزنامه خبرورزشی، يكشنبه شب، آخرين ديدار هفته بيستوچهارم ليگ برتر انگليس بين تيمهاي لسترسيتي و منچستريونايتد در ورزشگاه كينگپاور برگزار ميشود. مربيان دو تيم براي اين مسابقه يك هدف مشترك دارند؛ پيروزي و پايان دادن به چندين هفته ناكامي است.

 

لسترسيتي

در حال حاضر لسترسيتي از قهرمان فصل قبل، فقط يك نام را يدك ميكشد. نتايج آنها هفته به هفته در ليگ برتر و بدتر ميشود. لستر 3 بازي اخير خود را با شكست پشت سر گذاشته و در جايگاه شانزدهم جدول قرار گرفته است. اكنون آنها فقط چند امتياز با منطقه خطر فاصله دارند و بعيد نيست با شكست احتمالي مقابل منچستريونايتد حتي پايينتر هم بروند. با اين حال دلخوشي امسال هواداران لستر موفقيت در ليگ قهرمانان و حضور در مرحله يكهشتم نهايي اين رقابتهاست. كلوديو رانيري هنوز نتوانسته در سال 2017 به پيروزي برسد و شايد يونايتد شروعي دوباره براي لستر باشد.

 

منچستريونايتد

منچستريونايتد بعد از 9 پيروزي متوالي در تمامي تورنمنتها، 3 بازي آخر خود در ليگ برتر مقابل ليورپول، استوك و هالسيتي را با تساوي به اتمام رساند تا براي رسيدن به بالاي جدول و رقابت براي قهرماني امتيازات مهمي را از دست بدهد. با اين حال آقاي خاص از اينكه تيمش 14 بازي در ليگ برتر را بدون شكست پشت سرگذاشته ميتواند خوشحال باشد. وضعيت شياطين سرخ در جدول ردهبندي طوري است كه اگر ميخواهند از رسيدن به رتبههاي چهارم و پنجم قطع اميد نكنند حتماً بايد دست پر از كينگ پاور برگردند. هرچند شكست هم خللي در جايگاه ششمي آنها وارد نميكند.

 

اخبار مصدومان و محرومان

خبر خوشحالكننده براي طرفداران لستر بدون شك  بازگشت اسلام سليماني از جام ملتهاي آفريقاست هرچند كه باشگاه در توئيتر به نقل از رانيري اعلام كرد كه به دليل آماده نبودن سليماني، از او در اين بازي استفاده نميكند. دنيل آمارتي همچنان در گابن به سر ميبرد تا لستر باز هم از نبود بازيكنان آفريقايياش متضرر باشد. به اين ليست بايد لئوناردو اولوئا را اضافه كرد كه با مصدوميت مواجه است. يونايتد اما يك مصدوم اسمي دارد و آن فيل جونز است.

 

نكات آماري

* لستر بعد از سال 1976 هرگز نتوانسته در يك فصل دو تيم يونايتد و سيتي را در ورزشگاه خانگياش شكست دهد.

* دو تيم مجموعاً 123 بار با هم بازي كردهاند سهم منچستر 62 و لستر 33 پيروزي بوده است.

* از 17 تقابل اخير دو تيم، لسترسيتي تنها يكبار موفق به پيروزي شده كه مربوط به سپتامبر 2014 و برد 5 بر 3 است.

* يونايتد 21 بار در ليگ برتر با روباهها ديدار كرده و تنها دو بار طعم شكست را چشيده است.

 

جدال آخر

دو تيم در سپتامبر 2016 با هم بازي كردند كه شياطين سرخ در ورزشگاه اولدترافورد با نتيجه 4 بر يك به پيروزي رسيدند.

 

تركيب احتمالي

لسترسيتي: اشمايكل، هوث، فوكس، مورگان، سيمپسون، محرز، درينكواتر، انديدي، آلبرايتون، اوكازاكي، واردي

منچستريونايتد: دخئا، دارميان، روخو، اسمالينگ، والنسيا، پوگبا، اررا، كريك، لينگارد، مخيتاريان، زلاتان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی