۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای بازی مقابل تراكتورسازی تبریز، شكل‌های مختلفی را تمرین كرده و به خصوص در تمرینات اخیر در زمین شماره دو آزادی كه زمین مسطحی است، در پی انجام بازی روی زمین است.

نقش كليدی به رفيعی سپرده شد

به گزارش روزنامه خبرورزشی برانكو ایوانكوویچ آنالیز كرده و متوجه شده تراكتوریها، مدافعان سرزنی دارند و اجازه سرزنی راحت به مهاجمان پرسپولیس داده نمیشود از این رو، تلاش خواهند كرد بازی را روی زمین انجام دهند. در این شرایط، دو مهره فوقالعاده نیز دارند. اول محسن مسلمان كه در عمق دادن به بازیهای پرسپولیس عملكرد فوقالعادهای دارد و سپس سروش رفیعی كه تواناییهایش را سابقاً نشان داده و حتماً مقابل تراكتورسازی، انگیزههای متفاوتی دارد.

برانكو در پی آن بود تا از راحتترین راه ممكن برای پیروزی مقابل تراكتورسازی تبریز استفاده كند. این راه با حضور سروش رفیعی، كه از تاكتیكهای تراكتورسازی با خبر است، كوتاهتر شده است.

سروش كه دیگر در تركیب پرسپولیس جا افتاده و به عنوان یك بازیكن تكنیكی و باهوش موتور محرك حملات سرخپوشان تهرانی شده، شناخت كاملی از تاكتیكهای امیر قلعهنویی در تراكتورسازی تبریز دارد. ایوانكوویچ معتقد است سروش رفیعی همانطور كه توانسته به خوبی جای محسن مسلمان را، به عنوان پلیمیكر پرسپولیس، بگیرد میتواند به راحتی خط دفاع تراكتورسازی را با پاسهای خود از كار انداخته و راه را برای گلزنی مهاجمان پرسپولیس هموار كند. از این رو تمرینات پرسپولیس برای بازی با تراكتورسازی روی رفتارهای تاكتیكی و هوش بالای سروش رفیعی در بازیخوانی و بازیسازی استوار شده بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی