۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سعی می‌کنیم در دربی جای خالی کمال کامیابی‌نیا را هر طور که شده پر کنیم.

امیری: نگران غیبت کامیابی نیا در دربی نباشید

وحید امیری پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده ما یک بازی بسیار حساس مقابل استقلال داریم اما این بازی نیز همانند بقیه بازیهاست که امیدوارم سربلند از آن بیرون بیاییم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اخراج کمال کامیابینیا و غیبت این بازیکن در دربی گفت: به هر حال این اتفاقی است که افتاده و در فوتبال موضوعی طبیعی است. ما باید تلاش کنیم که به هر نحوی که شده جای خالی کمال را پر کنیم اما جای خالی او در دربی احساس خواهد شد چون یکی از مهرههای تاثیرگذار ما به حساب میآمد.

وی در مورد اینکه گفته میشود با این پیروزی پرسپولیس به قهرمانی نزدیکتر از قبل شد خاطرنشان کرد: ما هدفهای بزرگتری داریم و بازی به بازی جلو میرویم. لیگ برتر هنوز تمام نشده و تا پایان مسابقات فرصت زیادی باقی مانده و ما نباید قهرمانیمان را قطعی بدانیم.

امیری درباره صحبتهای بازیکنان تراکتورسازی که معتقد بودند داور در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی عملکرد خوبی نداشت و یک صحنه آفساید را تشخیص نداد گفت: من چیزی در مورد داوری نمیگویم و بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند. اینکه بازیکنان تراکتورسازی مصاحبه میکنند و به گلایه از عملکرد داور میپردازند درست نیست. شاید در اواخر بازی بازی از شرایط آرمانی خارج شد اما داور در کل به بازی مسلط بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی