۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران امروز در یک دیدار حساس به مصاف السد قطر می رود تا در صورت پیروزی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.

در انتظار جشن صعود در آزادی

به گزارش خبرورزشی، استقلال امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر می رود. آبی پوشان در با تکیه بر جوانان خود و درخشش در بازی های گذشته با اعتماد به نفس بالایی پا به مسابقه می گذارند و با توجه به امتیاز میزبانی شانس زیادی برای پیروزی دارند.

شاگردان علیرضا منصوریان در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر ایران 4 پیروزی و یک شکست، 11 گل زده و 4 گل خورده به نام خود ثبت کرده اند. نکته قابل توجه این است که آخرین بازی آسیایی استقلال برابر الریان در ورزشگاه آزادی بوده که با برتری 3 بر 1 آبی پوشان به پایان رسیده است. آبی پوشان پایتخت در 5 بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا 2 برد، 2 تساوی و تنها یک باخت را در کارنامه دارند، 8 گل زده اند و 8 گل نیز دریافت کردهاند. استقلال با انجام 20 بازی در لیگ برتر و کسب 34 امتیاز در رده سوم لیگ قرار دارد.

تیم قطری السد، با تکیه بر ستاره خود ژاوی پا به تهران گذاشته است. البته آنها به جز ژاوی ستاره های گران قیمت دیگری را نیز در اختیار دارند. نکته مهم این بازی رویارویی مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ایرانی این تیم برابر هم وطنان آبی پوش خود است. السدی ها در 5 بازی اخیر خود در لیگ ستارگان قطر 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت در کارنامه دارند. نکته ی امیدوار کننده برای نماینده کشورمان عملکرد بد تیم قطری در 5 بازی اخیر آنها در لیگ قهرمانان آسیاست. سفیدپوشان قطری در پنج بازی اخیر خارج از خانه خود 3 شکست، 1 تساوی و تنها یک برد به دست آورده اند. السد سال گذشته در همین مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در خانه الجزیره نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. السد اما امسال در لیگ ستارگان قطر وضعیت مناسبی دارد و با کسب 44 امتیاز از 19 بازی پس از لخویا در رده دوم جای گرفته است.

استقلال در چند هفته گذشته با توجه به محرومیتش از خرید بازیکن و حواشی پیرامون آن وضعیت چندان مناسبی از لحاظ مهره ندارد. اما جوانان آینده دار و با استعداد این تیم با حمایت هوادارانش و با توجه به عملکرد نا مطلوب  السد در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی برای پیروزی و صعود به مرحله بعد دارد. آبی پوشان اگر در بازی امروز پیروز شوند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک گروه مناسب مقابل رقبای خود قرار خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی