۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال پس از 33 ماه دوری از بازی‌های آسیایی در شرایط خاص درون‌باشگاهی مقابل السدی قرار می‌گیرد که از تمامی ابزارهای لازم برای تیم بودن برخوردار است.

السد فرصت یا تهدید؟

به گزارش خبرورزشی، حضور یکی از بازیکنان برتر جهان و آسیا و همچنین چندین ملیپوش از کشورهای مختلف، همگی نشان از برتری آماری تیم متمول قطری دارد. استقلال اما فارغ از مزیت میزبانی، برتری مطلقی که موجب سرآمدی بر السد باشد، ندارد. گاف مدیریتی استقلال در خصوص شکایت عادل شیحی که موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی شده، باعث شده استقلال تمامی نیروهایی که قرار بود کمکحال استقلال در این بازی و ادامه لیگ باشند را از دست بدهد؛ تا جایی که از امید نورافکن جوان به عنوان مهارکننده ژاوی باتجربه یاد میشود.

 از آنجا که بازی استقلال و السد یک پیشبازی کاملاً سخت قبل از شهرآورد محسوب میشود، نتیجه این بازی ارتباطی کاملاً مستقیم با شهرآورد هشتاد و چهارم و آینده جوانانی که به دلیل محرومیت استقلال از جذب آندو، روزبه چشمی و جپاروف فرصت عرض اندام پیدا کردهاند، دارد. علیرضا منصوریان با میدان دادن به جوانهایش در سه بازی گذشته که اتفاقاً با پیروزی آبیپوشان همراه بود توانسته تا حدود زیادی اعتماد به نفس را نزد جوانانش زنده کند و چنانچه بتواند در مصاف با السد تا بن دندان مسلح به پیروزی دست پیدا کند، بیشک با روحیهای مضاعف به مقابله با حریف سنتی خود در شهرآورد خواهد رفت. دیدار استقلال و السد به همان اندازه که برای استقلال تهدید به شمار میرود، در صورت پیروزی مقابل حریف قطری یک فرصت محسوب میشود.

پشت سر گذاشتن السد میتواند آغازی باشد برای روزهای روشن استقلال و منصوریان، به شرط آن که آبیپوشان بتوانند با تمرکز بالا در تمامی دقایق بازی دستورات سرمربی را در زمین اجرا کنند. عبور از السد قطر قطعاً بر زیبایی و کیفیت شهرآورد پیش رو ارتباط مستقیم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی