۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برزيلی‌های منچسترسیتی این تیم را در دیدار مهم برابر سوآنزی به برتری رساندند.

برزيلی‌ها، عصای دست پپ

به گزارش روزنامه خبرورزشی، هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس در حالي به پايان رسيد كه تيمهاي شهر منچستر هر دو در مسابقههايشان به پيروزي رسيدند. منچسترسيتي توانست در اتحاد 2 بر يك سوآنزي را شكست دهد و يونايتد هم در يك بازي يكطرفه با 3 گل از سد لسترسيتي گذشت تا با دست پر از كينگپاور برگردد.

 

سيتي روي كاكل برزيليها

پيروزي سيتي در شرايطي رقم خورد كه هر دو گل اين مسابقه را گابريل ژسوس به ثمر رساند. اين مهاجم برزيلي كه براي دومين بار جاي سرخيو آگوئرو را در تركيب ميگرفت توانست به خوبي پاسخ اعتماد پپ گوارديولا را بدهد و سرخيو را يك قدم ديگر از تركيب اصلي و همچنين باشگاه دور كند. با آمدن ژسوس جوان، آگوئرو رفتهرفته در سايه قرار ميگيرد و اگر داستان تا آخر فصل به همين منوال باشد بعيد نيست مجبور به جدايي از سيتي شود. به خصوص اينكه همين حالا هم پيشنهاد تيمهاي رئالمادريد و چلسي را طبق ادعاي رسانههاي انگليسي در جيب دارد. به جز ژسوس، فرناندينيو هم براي تيم پپ درخشيد تا برزيليهاي سيتي نقش پررنگي در اين برد ايفا كنند. گوارديولا كه پيش از اين نشان داده به بازي فرناندينيو علاقه زيادي دارد، براي اين مسابقه او را به سمت راست خط دفاعي برد و اين بازيكن 31 ساله به بهترين شكل وظيفهاش را انجام داد تا يك بار ديگر اهميتش در تيم پپ نمايان شود. عليرغم نمايش خوب فرناندينيو اما سيتي دوباره در خط دفاعي به مشكل خورد. گائل كليشي در سمت راست تكميلكننده زوج ناهماهنگ استونز و كلارف بود تا سوآنزي بارها توسط لوسيانو و سيگوردسن صاحب موقعيت شود. گل دقايق پاياني ژسوس جوان بود كه روي اين اشتباهات سرپوش گذاشت و ترمز تيم پل كلمنت را بعد از 5 پيروزي كشيد.

 

بازگشت شكوهمندانه مورينيو به كينگپاور

شياطينسرخ بعد از سه هفته تساوي پشت سر هم بالاخره موفق شدند دوباره به مسير پيروزي بازگردند. تيم مورينيو با اين پيروزي به يك ركورد جديد دست پيدا كرد. آنها 15 بازي متوالي در ليگ برتر است كه طعم تلخ شكست را نچشيدهاند و از اين حيث در بين تيمهاي پنج ليگ معتبر اروپا ركورددار هستند. آقاي خاص از ورزشگاه كينگپاور خاطره خوشي نداشت. آخرين باري كه مورينيو به زمين لستر آمد دسامبر 2015 بود كه چلسي 2 بر يك بازي را واگذار كرد و از سمتش اخراج شد. اين بار اما محرز و واردي قدرت سال گذشته را براي باز كردن دروازه تيم ژوزه نداشتند تا مرد پرتغالي فاتح كينگپاور شود و كلوديو رانيري را در چالش سقوط به چمپيونشيپ گرفتار كند. از سال 1938 تاكنون سابقه نداشته تيمي قهرمان ليگ برتر شود و فصل بعد به دسته پايينتر سقوط كند. كسب 21 امتياز از 24 بازي بدترين آمار قهرمان جزيره در طول تاريخ ليگ برتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی