نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایده حضور پیدا نکردن روز گذشته در یک جلسه کوتاه میان برخی بازیکنان با تجربه تیم مطرح شده بود.

پشت پرده تصمیم جنجالی پرسپولیسی ها

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس مدتی است از این باشگاه دریافتی نداشتند و با وجود اینکه این موضوع را چندین بار به اطلاع مدیران تیم رسانده بودند انتظار داشتند پس از نتایج خوب چند وقت اخیر قسمت دیگری از مطالباتشان را دریافت کنند.

پرسپولیسی ها تا امروز ۴۰ درصد از مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کردند. دریافتی آنها از بازیکنان بسیاری از تیم های لیگ برتری بالاتر بوده اما آنها را راضی نکرده است. آنطور که شنیدیم دیروز بازیکنان با تجربه تیم مانند محسن مسلمان، کمال کامیابینیا، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، مهدی طارمی، رامین رضاییان و... تصمیم گرفتند امروز در تمرین حاضر نشوند. در حالی که یکی از آنها گفته بود: از همین حالا همه تیم ها می دانند پرسپولیس در پایان فصل قهرمان می شود. این موضوع شایستگی و تلاش بازیکنان پرسپولیس را نشان می دهد. حق ما این است دریافتی های خود را سر وقت دریافت کنیم.

در این میان چند بازیکن ایده اعتصاب را مطرح کردند که با مخالفت روبرو شد در نهایت بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند در تمرین حاضر شوند و پس از حضور در تمرین به برانکو اعلام کنند نسبت به این وضعیت معترض هستند. سرمربی پرسپولیس نیز به آنها اعلام کرد بهتر است به باشگاه بروند تا وضعیت مطالباتشان مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی