۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كمیته فنی و شورای فنی فدراسیون تكواندو شروع به كار كرد، ولی كارشناسان به اعضایش معترض هستند.

ملكی: هيچ منتقدی نيست!

به گزارش روزنامه خبرورزشی حسن ملكی، سرمربی پیشین تیم ملی، درباره چیدمان كمیته فنی و شورای فنی میگوید: «به رغم اعلام قبلی رئیس فدراسیون حتی یك منتقد هم در جمع این دو كمیته حضور ندارد. همانطور كه بارها منتقدان گفتهاند، مدیریت فدراسیون تحمل كوچكترین انتقاد را ندارد و انتخاب این افراد دقیقاً همان موضوع را ثابت میكند. در حالی كه هدف اصلی شورا بحث و تبادل نظر درباره مسائل مختلف است من در این شورا افكار مختلف نمیبینم. همانطور كه مرتضی كریمی چند روز قبل گفته بود، نظرات كمیته فنی به هیچ عنوان مد نظر نیست.»

او ادامه میدهد: «رئیس فدراسیون تكواندو منتقدان را سیاهكار و دروغگو خطاب میكند. آیا بعد از شكست تكواندو در المپیك آن هم برابر میلیاردها بیننده و یا شكست برابر روسیه و تركیه در جام جهانی باید تعریف و تمجید میكردیم؟ میگفتیم كه پیروز شدهایم و نتایج خوب بوده؟ واقعاً نمیدانم آقایان چطور به خودشان جرأت میدهند همه چیز را وارونه جلوه داده و منتقدان كه دلسوزترین عضو تكواندو هستند را دروغگو خطاب كنند؟»

او جای دبیر فدراسیون و بعضی افراد را در این كمیته نمیداند: «با احترامی كه برای دبیر فدراسیون و بقیه اعضا قائلم اما به صراحت میگویم جای او و بعضیها در كمیته فنی نیست. زیرا ویژگی خاصی ندارند كه برتر از دیگران باشند. معمولاً در كمیته فنی اعضای آن باید اطلاعاتشان به روز باشد و از نظر علمی با ورزش و تربیتبدنی آشنایی كامل داشته باشند و در تكواندو هم صاحب سبك و تفكر روشهای پیشرفته. نایب رئیس بانوان از نظر فنی و علمی در كجای تكواندو قرار دارد؟ آیا او را با عربی، آذرمهر یا مداح مقایسه كردهاند؟»

ملكی به جای خالی خیلی از نامداران در دو كمیته فنی و شورای فنی اشاره میكند: «آیا بعضی از آقایانی كه در تركیب كمیته فنی و شورای فنی قرار گرفتند از نظر قهرمانی، مدالهای جهانی و قارهای با هادی ساعی، مجید افلاكی، محمد باقریمعتمد و... قابل مقایسه هستند؟ چرا لقمان كشاورز به عنوان تنها قهرمان تكواندو كه دكترای مدیریت ورزشی دارد مورد توجه قرار نگرفت؟ چرا اساتیدی چون مجتبی نظمده یا شهرام اربابی نادیده گرفته شدند و یا چهره نامداری كه در سالهای اخیر كمتر نامی از او شنیده شده در لیست شورای فنی حضور داشته باشد؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی