نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دغدغه بزرگ برانكو برای شهرآورد تهران، پیدا كردن جانشین كمال كامیابی‌نیاست.

از ماهينی و محرمی تا فرشاد و شهاب و البته پلی‌يانسكی!

به گزارش روزنامه خبرورزشی پرسپولیس در پست او مهره قابل اتكایی ندارد و به همین دلیل چند ساعت بعد از اخراج كمال در دیدار با تراكتور، شهاب كرمی را خرید تا فكر برانكو آزادتر باشد اما به راستی چه كسی میتواند به عنوان هافبك دفاعی جانشین كمال شده و مؤثر هم كار كند؟

غیرتخصصیها

هافبك دفاعی فیزیك، جنگندگی و دوندگی میخواهد و شاید محمد انصاری كه پا به توپ خوبی هم دارد، گزینه مناسبی باشد اما او به عنوان مدافع وسط و زوج سیدجلال بیجانشین است و برانكو چنین ریسكی نمیكند و جای او را تغییر نمیدهد. حسین ماهینی هم گزینه نسبتاً قابل قبولی است. مدافع راست پرسپولیس كه در همه بازیها به طور كامل بازی كرده، میتواند به پست هافبك دفاعی بیاید و دفاع راست را به رامین رضاییان و یا صادق محرمی بسپارد. او البته كاندیدای دفاع چپ هم هست و مشخص نیست در بازی با استقلال در كدام پست بازی خواهد كرد.

یكی دیگر از بازیكنانی كه میتواند جانشین كمال شود، فرشاد احمدزاده است. او فعلاً در پرسپولیس نقش «آچار فرانسه» را بازی میكند و در هر پستی به میدان میرود. فرشاد در بازی با تراكتور، دفاع چپ بود اما طی هفتههای گذشته به عنوان هافبك راست، هافبك چپ و حتی مهاجم سایه بازی كرده و هیچ  بعید نیست برانكو او را در پست هافبك دفاعی هم بازی دهد، هرچند با توجه به فیزیك احمدزاده، ریسك بزرگی است.

دیگر گزینه احتمالی برانكو برای پست هافبك دفاعی، صادق محرمی جوان است. صادق هم نشان داده از عهده وظایف محوله به خوبی برمیآید و انرژیك، پرنفس و جنگنده است. ضمن اینكه تكنیك خوبی هم دارد.

خرید جدید

خرید جدید پرسپولیس یعنی شهاب كرمی دیگر گزینه مدنظر برانكو است. كرمی بارها به عنوان هافبك دفاعی و هافبك طراح در لیگ ما و به خصوص برای فولاد به میدان رفته و كمتجربه نیست! با این حال جو شهرآورد و ناآشنایی كرمی با این جو و صدالبته عدم هماهنگی این بازیكن تازهوارد با سایر پرسپولیسیها، از اصلیترین تردیدهای برانكو برای انتخاب قطعی كرمی است.

پلییانسكی...

ربیعخواه كه مصدوم است اما عدهای از آلكسی پلییانسكی هم صحبت میكنند و با توجه به اینكه او در پست هافبك دفاعی بازی كرده، او را جانشین خوبی برای كمال میدانند. البته پلییانسكی هم آسیبدیدگی مختصری دارد و اگر هم به شهرآورد برسد، بسیار بعید است برانكو به او برای این پست اعتماد كند.

یكی از این 6 نفر

معمای هافبك دفاعی پرسپولیس در دو بازی آینده با یكی از این 6 بازیكن یعنی انصاری، ماهینی، محرمی، احمدزاده، كرمی و پلییانسكی حل خواهد شد كه در این میان شانس ماهینی، احمدزاده و كرمی بیش از سایرین است. در هر صورت باید دید تفكرات برانكو رأی به چه بازیكنی خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی