نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گری نویل اعتقاد دارد تاکتیک جدید مورینیو یونایتد را از مخمصه نجات داده.

نويل: تغيير تاکتیکی مورينيو عامل پيروزی يونايتد بود

به گزارش روزنامه خبرورزشی، گري نويل معتقد است كه پيروزي 3 بر صفر منچستريونايتد مقابل لسترسيتي نتيجه تغيير تاكتيك مورينيو در نيمه نخست اين ديدار بود. مورينيو بازي را با سيستم 2-4-4 شروع كرد اما آن را تغيير زيادي داد تا تيمش توانست به اين پيروزي برسد.

 

مورينيو، هنريخ مخيتاريان را در جايگاه شماره 10 قرار داد و تيمش چهره خطرناكتري را پيدا كرد. 3 گل در 8 دقيقه نتيجه اين تغييرات مربي بود و نويل معتقد است كه نتيجه گرفتن در اين ديدار اگر مورينيو اين تغييرات را ايجاد نكرده بود بسيار سخت ميشد: «بازي براي يونايتد خيلي خوب شروع نشد. وقتي با سيستم 2-4-4 بازي ميكني بايد خط مياني بازي خطوط را با همديگر هماهنگ كند اما در اين ديدار خط مياني ارتباط خوبي با خط حمله نداشت. درست در لحظهاي اين وضعيت تغيير كرد كه يونايتد توانست از مخيتاريان بازي بهتري بگيرد كه بهترين بازيكن يونايتد در اين ديدار بود. با تغيير سيستم همه چيز عالي شد و به حرفهايترين نحو پيش رفت. مورينيو شايسته ستايش است. متقاعد كردن بازيكنان به تغيير سيستم كار راحتي نيست. ولي مورينيو به طور ناگهاني اين كار را انجام داد. شايد به آنها گفته كه اين سيستمي كه پيش ميبريم اشتباه است و بازي آنطور كه ميخواهم جلو نميرود براي همين بايد تغيير به وجود بياورم. گفتن اين حرفها جرأت زيادي ميخواهد و مورينيو مربياي است كه اين توانايي را دارد.»

 

نويل در ادامه گفت: «با توجه به اينكه آرسنال امتياز از دست ميدهد و ليورپول هم به همين صورت بوده يونايتد از فرصتهايش خوب استفاده كرده و الان در جدول نزديك آرسنال است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی