۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه باشگاه نساجی با استعفای ساکت الهامی مخالفت کرده است اما با توجه به اظهار نظر صریح این مربی مبنی بر اینکه حضورش در این تیم اشتباه بوده بعید به نظر می رسد در هفته بیست و چهارم هم او را روی نیمکت نساجی ببینیم.

شاید خطیبی سرمربی نساجی شود

به گزارش "خبر ورزشی"، در نشستی که به همین منظور در باشگاه نساجی برگزار شد حسین مسگر ساروی که پیش تر سرمربی این تیم بوده پیشنهاد مدیر فنی را نپذیرفته و همان طور که اشاره شد زمینه برای ادامه حضور ساکت الهامی هم مهیا نیست به این خاطر که وی از سه بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته و به واسطه همین عملکرد نساجی از جمع مدعیان خارج شد. البته ساکت الهامی حضور خود را در نساجی اشتباه بزرگ بر شمرد و اذعان کرد جو این تیم بر علیه او بوده است. 

در حال حاضر صحبت از رسول خطیبی و اسماعیل اسماعیلی است که پیش تر هم سرمربی نساجی بوده است. پیش از حضور ساکت الهامی در نساجی صحبت از حضور رسول خطیبی در تیم مازنی بود که با واکنش منفی هواداران نساجی روبرو شد. 

به هر صورت در یکی دو روز آینده و شاید هم تا ساعاتی دیگر سرمربی تیم نساجی معرفی شود. پیش بینی بر این بود بار دیگر سکان هدایت  تیم به حسین مسگر ساروی سپرده شود که امروز هم پیشنهاد مدیریتی فنی تیم به او سپرده شد که البته قبول نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی