نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی به عنوان نماینده بازیکنان پرسپولیس به سراغ کادر مدیریتی باشگاه رفت و از آنها بابت دیرکرد در پرداخت مطالبات بازیکنان گلایه کرد. این در حالی است که بازیکنان دیگر، سیدجلال را به عنوان نماینده خود برای مذاکره با علی‌اکبر طاهری انتخاب کرده بودند و او به خواست سایر بازیکنان، مبادرت به حضور در دفتر خیابان شیخ بهایی کرد.

سیدجلال، متفاوت‌ترین‌ کاپیتان پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، حسینی بازیکنی آرام و باتجربه است. سرد و گرم فوتبال را چشیده و همین حالا، بهترین آمار ممکن را بین همه مدافعان میانی فوتبال کشورمان دارد اما او کاش از یک مسئله آگاه میشد؛ سرنوشت کاپیتانهای پرسپولیس که نسبت به مسائل مالی، اعتراضهایی داشتند!

کریمی و مهدویکیا قربانیان بزرگ

علی کریمی و مهدی مهدویکیا وقتی کاپیتان پرسپولیس (در فصل یازدهم و دوازدهم) بودند، همیشه به سمت بازیکنان غش میکردند و همواره صلاح دیگران را به خود ترجیح میدادند. آنها نماینده بازیکنان پرسپولیس برای احقاق حقشان در پرسپولیس بودند اما سرگذشتشان را میدانید؛ کیا در روز شکست در فینال جامحذفی به صورت غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد و علی کریمی مجبور شد با پیراهن تراکتورسازی و دور از خانه کفشهایش را به دیوار (اشاره به نامه خداحافظی این بازیکن از فوتبال) بکوبد.

کاپیتانهای پرحاشیه

شیث رضایی و محمد نصرتی در این دسته قرار میگیرند. دو بازیکن پرحاشیه که میتوانستند برای خود، خداحافظی باشکوهتری از پرسپولیس بسازند اما یککدامشان حالا دیگر خواننده شده و ترانههای عاشقانه میخواند، دیگری نیز از این تیم تبریزی به آن تیم تبریزی میرود و میآید!

کاپیتانهای زاپاس

پرسپولیس در تمام این سالها، برخی بازیکنان را به عنوان کاپیتانهای زاپاس در اختیار داشت. مثلاً جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، حسین بادامکی، حمیدرضا علیعسگری، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و... آنهایی که بازوبند پرسپولیس شاید برایشان بزرگ به نظر میرسید چون نه به لحاظ فنی کار خاصی برای این باشگاه انجام دادند و نه با حضورشان، پرسپولیس به جام و افتخارات خاصی رسید.

ماجرای نوری

محمد نوری بعد از خداحافظی مهدویکیا و کریمی، کاپیتان پرسپولیس شد. او در بدترین سالهای مالی باشگاه، کاپیتان بود و به همین خاطر بعید نیست اگر بنویسیم به صورت مداوم باید با مدیران باشگاه جلسه میگذاشت و به این شرایط اعتراض میکرد. بالاخره بعد از فصل چهاردهم، از ایران به قطر رفت تا لژیونر شدن را تجربه کند اما دیگر راه برگشتی به پرسپولیس پیدا نکرد.

گلی که پرپر شد

هادی نوروزی، دیگر کاپیتان پرسپولیس بود. او در فصل چهاردهم معرفت به خرج داد و با وجود اینکه باید کاپیتان میشد، بازوبند را به رفیق صمیمیاش نوری تعارف زد اما در لیگ قبلی، کاپیتان تیم بود و متأسفانه یک ایست قلبی، او را از ما گرفت. هادی هم در زمان کاپیتانی، روزهای تلخی به چشم خود دید. اعتراضات شدید بازیکنان به بیپولی و اعتصابی که یک نفره مقابل آن ایستاد.

دلیل اخراج بنگر و نورمحمدی

اصلاً قرار نبود محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی در آخرین سال فوتبالشان از پرسپولیس جدا شوند اما دو جلسه با سرپرست باشگاه و اعتراض شدید به دیر شدن زمان پرداخت مطالبات، آنها را از لیست برانکو کنار زد. برانکو بارها مصاحبه کرد و گفت: «هیچ بازیکنی را در لیست فروش نگذاشته» و سپس مشخص شد کاپیتانهای فصل پیش، به خاطر همین اعتراضات به شکل محترمانه، اخراج شدند.

بخشکی شانس!

امید عالیشاه و احمد نوراللهی (که در روز بازی خداحافظی از پرسپولیس بازوبند بسته بود) نیز کاپیتانهای سرخ بودند. آنها برای فرار از نیمکتنشینی پرسپولیس را ترک کردند اما در نهایت به در بسته خوردند و حالا به جای نیمکتنشینی در پرسپولیس باید طبق قانون حداقل شش ماه خانهنشینی را به خاطر نقل و انتقالات غیرقانونی به تراکتور، تحمل کنند!

سیدجلال خوشبخت و خوششانس

حالا دوران کاپیتانی سیدجلال است. بازیکنی که با حضورش، دیوار بتنی مقابل دروازه پرسپولیس کشیده و این تیم «گلبخور» نیست. سیدجلال خوشبخت است که کاپیتان این تیم خوب شده و خوش شانس است که باشگاه چندان مشکل مالی ندارد و فقط دو ماه از پرداختیهایش عقب افتاده است. کاپیتانهای قبلی، هنوز هم به دنبال مطالبات 4، 5 سال قبل خود هستند! هر چند او هم کلی از نفت طلب دارد و معلوم نیست چرا این طلبها پرداخت نمیشود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی