نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آرسنال چهار مربی را برای جانشینی آرسن ونگر مربی دهه اخیرش در نظر گرفته است.

فهرست چهار نفره آرسنال برای جانشينی ونگر

به گزارش خبرورزشی، آرسنال فهرست كوتاهي از مربياني كه پتانسيل جانشيني آرسن ونگر را دارند تهيه كرده تا در صورت لزوم براي تابستانش برنامهريزي داشته باشد. نگرانيهاي زيادي در مورد احتمال جدايي ونگر به وجود آمده چراكه قرارداد كنونياش با درآمد سالانه 8 ميليون پوند در پايان فصل جاري تمام ميشود.

 

ليست چهار نفره بعد از جستوجو و تحقيقات فراوان تهيه شده و با نام توماس توخل، مربي كنوني دورتموند، شروع ميشود. ماسيمليانو آلگري مربي يوونتوس، روژه اشميت مربي بايرلوركوزن و لئوناردو يارديم مربي موناكو از جانشينان احتمالي فصل بعد ونگر هستند.

 

توخل از وقتي كه جاي يورگن كلوپ را در دورتموند گرفته به عنوان يكي از آيندهدارترين مربيان اروپا خودش را مطرح كرده و پيشبيني ميشود كه اگر موقعيت كار در آرسنال برايش فراهم شود حتماً از بوندسليگا به ليگ برتر خواهد رفت.

 

آلگري هم مسلماً به اين پيشنهاد توجه زيادي نشان خواهد داد. يارديم با سبك مربيگرياش تحسينهاي بسياري را برانگيخته چون موناكو را به جمع 16 تيم نهايي ليگ قهرمانان برده و به زودي با منچسترسيتي روبهرو ميشود. اشميت اما گزينهاي است كه حضورش در اين ليست شگفتآور است اما او هم با فوتبال جذابي كه در لوركوزن پياده كرده و پشتكاري كه نشان داده مربي موفقي خواهد بود.

 

ادي هوو، مربي بورنموث، ديگر به نظر نميآيد شانس چنداني براي هدايت آرسنال داشته باشد، رونالد كومان هم كه فصل قبل مربي ساوتهمپتون بود و جزو كانديداهاي آرسنال به شمار ميرفت حالا به اورتون رفته و سبك كارياش با آرسنال هماهنگي ندارد.

 

طبق ادعاي «ميرر» همچنان اين احتمال با درصدي بالا وجود دارد كه ونگر ماندني شود چراكه قراردادي دو ساله به او پيشنهاد شده است اما او هفته قبل فاش كرد كه تصميم نهايي را آخر فصل خواهد گرفت نه الان. هيأت مديره همچنان پشتيبان مربي فرانسوي است و حرفي از تمايل به بركناري او مطرح نشده بنابراين تصميم نهايي را بايد خود ونگر بگيرد با اين حال باشگاه بايد برنامهاي براي انتخاب جانشين ونگر داشته باشد.

 

 اين مربي با سؤالاتي در مورد آيندهاش روبهرو شد كه از پاسخ دادن طفره رفت اما انتقادات و اعتراضات علني هواداران بعد از شكستهاي متوالي برابر واتفورد و چلسي تأثير زيادي روي اين مربي گذاشته است. با توجه به فاصله زيادي كه با صدر جدول دارند به نظر ميرسد كه انتظارشان براي قهرماني 14 ساله شود. ونگر گفته بود: «وقتي 20 سال در يك باشگاه كار كرده باشي همه ميخواهند بروي. اين دنياي مدرن است اما مسئول و مدير بودن كمي جديتر از اين حرفهاست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی